Thermogryta frå storagrytor.se

Finns nu möjlighet att få 3/4" kulventil monterad istället för orginalkranen. Alltså sådan kulventil som vi säljer i kit.
Har ej kommit upp på shoppen än men skicka ett mail för prisinfo.

PS. Kul att ni fått upp ögonen för sidan. Maila gärna om ni har önskemål eller tips.
 
Ser ut som et fint alternativ ja. Tror det allikevel er lurt med en manifold eller silbunn i stedet for en bazooka.
 
Jeg har en slik 80l thermogryte som vi bruker som meskekjele. Det er egentlig ikke så mye å si om den, den fungerer som den skal. Det har vært litt lekkasjer rundt kranen - men når vi byttet pakning så ble det tett. Den ser ut til å være fylt med et slags rimelig robust skum - så den er temmelig stiv.

Holder fint på varmen. Jeg kan anbefale den.

Bruker en lauterhexe/lauterhelix som filter. Også en rimelig grei sak - bazooka kan kanskje bli litt knapt. Camlock-kobling i gryta for å koble lauterhexa på og av. Slenger den oppvaskmaskinen etter bruk.
 
Jeg har en slik 80l thermogryte som vi bruker som meskekjele. Det er egentlig ikke så mye å si om den, den fungerer som den skal. Det har vært litt lekkasjer rundt kranen - men når vi byttet pakning så ble det tett. Den ser ut til å være fylt med et slags rimelig robust skum - så den er temmelig stiv.

Holder fint på varmen. Jeg kan anbefale den.

Bruker en lauterhexe/lauterhelix som filter. Også en rimelig grei sak - bazooka kan kanskje bli litt knapt. Camlock-kobling i gryta for å koble lauterhexa på og av. Slenger den oppvaskmaskinen etter bruk.
Slenger du gryten i oppvaskmaskinen?
 
Längesen man skrev något på denna sida, men jag ville bara informera om att jag gjort sidan ännu mer användarvänlig för er kära Norrmän. Man kan nu betala med Paypal samt att det är mycket bättre fraktpriser för utrikes frakter.
 
I utgangspunktet fungerer ikke rustfritt på induksjon så sant den ikke er laget for det. Har da vanlig stål innlagt som er magnetisk.
Det var egentlig det jeg mente, bør vel være standard for bryggekjeler i dag å kunne brukes på induksjonsplater :)

Edit: Patinagrytene måtte det evt blitt da :)
 
Tilbake
Topp