Billetter og påmelding til publikums favoritt 2015

Hei Gustav,

Hyggelig å kunne være med i år, min første servering på NM!
Har av egen oppfatning tenkt å stille noen nybegynnerspørsmål :)q
- Når må senest påmeldingen av ølet man skal servere sendes inn?
- Er det meningen å ta med eget bord til severingen av ølet(ene)?
- Samt hvis jeg tar med en person som kan hjelpe meg med servering, trenger denne personen egentlig å være medbrygger, kan ikke den personen bare være med for å hjelpe ?
- Skal vi kjøpe billett i tillegg til konkurransen som stiller med eget øl ?
 
Det er begrenset antall plasser tilgjengelig, så du må melde deg på før det blir fullt. Akkurat nå er det plass til ca 10 deltagere til.

Du sender ikke inn ølene, men tar dem med når du rigger deg til på arrangementet. Det er bord tilgjengelig, men noen tar med egen bar e.l. for å servere fra.

Hvem du tar med bryr vi oss ikke om, men det er normalt at det er medbrygger, serveringshjelp e.l.

Du skal ikke kjøpe billett i tillegg.
 
Akkurat ja, jeg har ved samtlige forsøk fått denne meldingen (og får den fortsatt):
Du er ennå ikke påmeldt Publikums Favoritt 2015. Fyll ut skjemaet for å melde deg på.

Rimelig sikker på at jeg har prøvd fire ganger nå :eek:
 
Akkurat ja, jeg har ved samtlige forsøk fått denne meldingen (og får den fortsatt):
Du er ennå ikke påmeldt Publikums Favoritt 2015. Fyll ut skjemaet for å melde deg på.

Rimelig sikker på at jeg har prøvd fire ganger nå :eek:

Og hva skjer når du trykker "meld meg på" (eller hva det står, det er en knapp å trykke på der)?
 
Alle plassene for brygger er nå fylt opp. Det er påmeldt 98 øl, og noe mer har vi ikke plass til i salen.

Det er fortsatt noen ledige billetter for publikum.
 
Har ikke fulgt med i timen, og rakk ikke kjøpe billett før det ble utsolgt :( Om noen har en, vil jeg gjerne kjøpe!
 
Tilbake
Topp