Innlevering av NM-bidrag og opp-pakking av pakker i Oslo

Per Øyvind Arnesen

Dommerkomite
Det er snart NM i hjemmebrygging, og vi har ørti pakker med flasker som skal hentes ut og pakkes opp på bryggeriet. Hvis noen vil være med og ha "julaften light" er det bare å slenge seg med!

(NB! Det er bare klassene som skal bedømmes i Oslo som kan levers inn i Oslo!). Datoer for opppakking og mulig innlevering av klassene som skal til Godlia blir annonsert i denne tråden, andre spørsmål bes rettet til NM-trådene.

Vi er noen som skal hente pakker på posten i dag og legge de på bryggeriet, de blir pakket opp i morgen:

Første innleveringsdag blir onsdag 11. mars fra kl 18 til kl 20.

Resten av tidspunktene er:
  • Lørdag 14. mars kl. 10 - 14
  • Lørdag 21. mars kl. 10 - 14
 
Sist redigert:
Jeg holder til 10-11 mil sør for Oslo. Som nevnt i en annen tråd har jeg et ærend på Lysaker fredag 20. mars. Mon tro om det vil være mulig med innlevering på ettermiddagen denne dagen? Må i tilfelle vite det senest siste frist for sending av flasker pr post... :)
 
Det kan hende at det er noen som kan ta imot flasker - jeg har satt opp en kasse merket "Mottak til NM" på bryggeriet på Golia.

Men, jeg jobber på Lysaker, er bare å sende meg en PM så kan du overlevere flaskene til meg der.
 
Når de leveres hos dere, må de pakkes på noe vis, eller holder det med en pose og med riktig etikett på? :)
 
De tar villig imot uten innpakning. Kommer du dog med en kasse skal du ikke se bort ifra at de gjerne ønsker den om du kan gi avkall på den ;)

Takk takk :) Spørs om de kan få en plastpose da ;) Skal bare levere 1 øl, så kasse blir nok dessverre litt voldsomt..
 
Kasser har en tendens til å være populært ja. Vi beregner bestandig litt for lite kasser når vi skal sortere ølene, og allikevel er vi litt upopulære på den lokale Meny-en, som går tom for ølkasser hver mars.
 
Hei,

Det er flott at dere tar på dere ansvaret med å arrangere NM. Dette er ikke ment som masing, men det hadde vært fint med en avklaring.

Jeg skulle gjerne hatt en bekreftelse på at dere tar imot flasker lørdag 21. Og bekreftelsen hadde vært grei å ha før i morgen.

Mvh

Halvor
 
Et lite praktisk spørsmål. Hvis flere øl i forskjellige klasser skal sendes til Oslo, kan disse sendes i samme pakke med post da så lenge de skal til samme adresse, eller må de sendes i hver sin forsendelse?
 
Et lite praktisk spørsmål. Hvis flere øl i forskjellige klasser skal sendes til Oslo, kan disse sendes i samme pakke med post da så lenge de skal til samme adresse, eller må de sendes i hver sin forsendelse?

Send de i samme pakke, mye enklere for alle og billigere for deg :)
 
Tilbake
Topp