• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Grainfather30 Ønskes kjøpt

Ønsker å kjøpe en Grainfather30. Har noen en som er brukt for salg? Eventuelle tips om hvilken forhandler som selger disse rimeligst mottas med takk :)
 
Har en som jeg har brukt til 10 oppskrifter. Grainfather30 gir bra øl. Har lyst til å kjøpe meg Speidel. Kjøpte min Grainfather i Bryggselv og der koster den 8.720 NOK. Selger min med 15% avslag på 7.400 + post
 
Tror hobbybryggeren.no selger den billigst, til 7700, inkl 2 valgfrie ølsett. Jeg bestilte iallfall der. Er utsolgt akkurat nå men ser at det tas imot bestillinger. Aldri bestilt derfra før.
 
Tror hobbybryggeren.no selger den billigst, til 7700, inkl 2 valgfrie ølsett. Jeg bestilte iallfall der. Er utsolgt akkurat nå men ser at det tas imot bestillinger. Aldri bestilt derfra før.
Dersom noen bestiller herfra, så kom gjerne med innlegg dersom den dukker opp ;-)
 
Se der ja. Jeg har allerede betalt for grainfatheren, så jeg håper jeg får en anledning til å gi en positiv tilbakemelding om handelen og forhandleren snart. Jeg lar høre fra meg.
 
Varene kommer nok, men problemet er vel at han driver butikken aleine fra huset sitt i tillegg til full jobb utenom.
Har aldri hatt ett problem med han, men så bor eg ein halv time unna å henter varer når eg trenger.
 
Skjønte han var en ganske opptatt mann, ja. Tenker det går bra, han svarer på Mail og virker veldig hyggelig og grei. Og du får ikke slått prisene hans såvidt jeg kan se. Ikke at det betyr noe om man ikke får varen som lovet. Holder dere oppdatert:)
 
Skjønte han var en ganske opptatt mann, ja. Tenker det går bra, han svarer på Mail og virker veldig hyggelig og grei. Og du får ikke slått prisene hans såvidt jeg kan se. Ikke at det betyr noe om man ikke får varen som lovet. Holder dere oppdatert:)


Fikk du varene dine av Rune Toft ?
 
Har en som jeg har brukt til 10 oppskrifter. Grainfather30 gir bra øl. Har lyst til å kjøpe meg Speidel. Kjøpte min Grainfather i Bryggselv og der koster den 8.720 NOK. Selger min med 15% avslag på 7.400 + post
Hvorfor vil ha Speidel fremfor Grainfather? Vurderer å kjøpe min første brygger i morgen :)
 
Har handlet hos Rune (hobbybryggeren) flere ganger nå og kan absolutt anbefale det! Gode varer, veldig god service og uslåelige priser på det meste!
 
Tilbake
Topp