Single Hop

Hei.

Noen som kan anbefale noen Singel Hop man får kjøpt/bestilt på polet? Har lyst å få prøvesmakt og kjent forskjell på ulike humlesorter. Kunne brygget selv, men det kan fort bli mange brygg.

Mikkeller har jo en Single Hop serie som jeg har veldig lyst å prøve, men er usikker på om den er å bestille på vinmonopolet...
 
Lervig Galaxy er vel å få på polet. Mikkeller har en morsom serie. Jeg kjøpte hele denne serien direkte fra Mikkeller, sammen med Mikkeller-boka:)
 
Kjøpte en flaske single hop Mikeller i sommer, tror det var warrior. Frisk kålaroma. Ikke imponert.
 
Jeg likte Mikkeller Warrior veldig godt
De andre som falt i smak var Columbus og Williamette


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Men, ingen som vet hvordan jeg lettest får tak i Mikkeller sin single hop serie? Frykter en tur til Danmark...
Noen puber som har denne serien? blir kanskje litt dyrere enn å kjøpe flaskene selv, men billigere enn en danmarkstur.
 
Ikke noe problem å bestille fra Mikkeller, men påregn endel ekstra avgifter når varene fortolles. Ølen blir dyrere enn prisene her hjemme, men jeg syntes det er verdt det da man kan sammenligne de forskjellige humlene og lære endel.
 
Bestiller du får over 1000,- er det ihvertfall gratis levering


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Men nå så det ikke ut som det var så mange Single Hops inne


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei.

Noen som kan anbefale noen Singel Hop man får kjøpt/bestilt på polet? Har lyst å få prøvesmakt og kjent forskjell på ulike humlesorter. Kunne brygget selv, men det kan fort bli mange brygg.

Mikkeller har jo en Single Hop serie som jeg har veldig lyst å prøve, men er usikker på om den er å bestille på vinmonopolet...

Hei har du prøvd industripils/lettøl varianten?
Legg fast mengde humle i hver flaske(feks 1 gram), kork og la stå i 5 dager.
Så lite smak som mulig f.eks 0,33 bjørnunge m tuborg eller ringnes.
Velbekomme
 
Jeg syntes ikke det blir helt det samme med tørrhumla lager
Ville ihvertfall prøvd en Pale ale istede
 
Prøvde dette nå helgen som var, eller rettere sagt: tørrhumlet en Millers med Citra to helger siden og smakte på den nå sist. Syns det funket strålende, masse aroma og en del smak (i et øl som ikke smaker noe som helst). Hadde en vanlig Miller ved siden av som kontroll. Skal helt klart prøves igjen i større skala (fler humler) :)
 
Moro. Nettopp dette jeg ønsker. Få en viss smaksprofil fra humlene uten å måtte gå skikkelig til verks og sitte igjen med masse masse masse øl. Det er jo forsåvidt bra å ha mye øl, men kanskje av det man liker best. Skal forsøke å "tørrhumle" svak smaksmessig industriøl. Takker for tips. Oppdaterer når prosjekt er gjennomført.
 
Tilbake
Topp