• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ny bryggebutikk

Status
Stengt for ytterligere svar.
Helt fantastisk selvinnsikt på folk som dømmer en butikk nord og ned allerede før de har fått sjans å selge et eneste produkt... Ønsker forøvrig nye eiere hell og lykke til, mangfold og konkuranse er bra for oss eventuelle kunder og forbukere ;)
Takk skal du ha. Vi trodde vi startet med rene ark, men så har det kommet frem mye rusk .......
 
De kunne godt å hatt en egen side "Om oss" med info om kontaktinfo og orgnummer. Det er vel også det minste en kunne forvente i dag.

Easybrew
Domenet er i skrivende stund registrert på HOBBYBRYGGEREN AS ja men, det er fordi ting tar laaang tid...... har ikke fått overførsels papirene fra Rune Toft Ennå!

Skulle hatt dem for 3 uker siden....

Mvh
Jan Egil Mæland
Hobbybryggeren
 
Jeg tror (og håper) at ca ingen vil handle derfra før man har fått garanti for at tidligere eier ikke er involvert i noe som helst.

For alt vi vet så sitter fortsatt tidligere eier og drar i trådene og at overtakelsen var mer kosmetisk siden han fikk så frynsete rykte.
Nei, ingen sitter å drar i trådene......
Det er bare nye eier som tar hånd om trådene nå!

Mvh
Jan Egil Mæland
Hobbybryggeren
 
Jeg sendte han en melding på Facebook i går kl 19 om denne tråden. Ser ut som han har lest meldingen, men ikke skrevet noe svar til meg. Jeg forventer ikke noe svar, det var bare et heads up til han.
Jeg har kommet meg inn her nå....ting tar litt tid med ny butikk (travelt) og mye å følge opp å prøve å ordne opp i......

Mvh

Jan Egil Mæland
Hobbybryggeren
 
Hei på forsiden stor det kontakt info og org nummer nederst på siden!

Mvh

Jan Egil Mæland

Hobbybryggeren

Supert med rask svar men finner ikke det når jeg går inn med mobilen iallefall og jeg bruker kun mobil når jeg surfer . Så kan hende mobil utgaven av siden er litt annerledes ? Kanskje noen andre kan gi tilbakemelding her om de har samme problemet med å finne det som meg ?

Men under informasjon fant jeg en tråd som heter info om hobbybryggeren. Der stod email og telefonnummer iallefall. Men de trådene forsvinner vel etterhvert når du legger inn nye tråder som f.eks informerer om at du har bestilt mer humle eller noe annet info ? Derfor jeg skrev om "om oss" under vanlig info som hadde slik info lett tilgjengelig for kunden..

Dette er ikke ment som kritikk men stusset over at jeg ikke fant det på en letvint måte

Lykke til videre

Mvh
Easybrew
 
Domenet er i skrivende stund registrert på HOBBYBRYGGEREN AS ja men, det er fordi ting tar laaang tid...... har ikke fått overførsels papirene fra Rune Toft Ennå!

Skulle hatt dem for 3 uker siden....

Mvh
Jan Egil Mæland
Hobbybryggeren


Her skulle du sikkert svare noken andre enn meg, for jeg har ikke stusset enda at det fremdeles står registrert på forrige eier da domene skifte desverre tar litt tid. Men hvis du ikke har fått papirene så tar det selvsagt lenger tid.

Mvh
Easybrew
 
Facebook gruppen er IKKE slettet, Å jeg har ikke laget en ny "Gruppe" men prøvd å registrere et nytt firma .....men tiden har ikke strukket til... så den står dom den står...

Mvh
Jan Egil Mæland


Kan bekrefte at gruppen finnes for jeg er jo medlem der. Her må en sjekke om en person er blitt kastet ut av gruppa pga en feil eller noe. For da finner enn ikke gruppa når en søket etter den.

Easybrew
 
Domenet er i skrivende stund registrert på HOBBYBRYGGEREN AS ja men, det er fordi ting tar laaang tid...... har ikke fått overførsels papirene fra Rune Toft Ennå!

Skulle hatt dem for 3 uker siden....

Mvh
Jan Egil Mæland
Hobbybryggeren


Hvis du har mulighet for å trekke deg fra dette her så grip sjansen og løp for livet. Rune Lilletvedt Toft er og blir en sleip svindler. Antar at hvis du klarer å få svar fra han ang hvorfor du ikke har mottatt papirene ennå så har han nok en forklaring ala at konen er alvorlig syk , et av barna , eller den klassiske at han har hatt et dødsfall i familien. Fyren er en lystløgner uten sidestykke !
 
Hvis du har mulighet for å trekke deg fra dette her så grip sjansen og løp for livet. Rune Lilletvedt Toft er og blir en sleip svindler. Antar at hvis du klarer å få svar fra han ang hvorfor du ikke har mottatt papirene ennå så har han nok en forklaring ala at konen er alvorlig syk , et av barna , eller den klassiske at han har hatt et dødsfall i familien. Fyren er en lystløgner uten sidestykke !
Harde skyts du kommer med.
 
Han har brukt et par av de unnskyldningene til meg ( blant flere andre) og jeg har vært i kontakt med en del andre personer som har fått unnskyldninger som går på alt i fra at han har influensa , at han eller noen andre i familien er alvorlig syk , dødsfall i familien....listen er lang. Jeg har fått oversendt mailer som han har sendt til folk der det står de utroligste ting. Så at denne mannen her er en lystløgner er det liten tvil om. Jeg kunne skrevet en bok om alle skurkestrekene Rune Toft har funnet på i flere år nå. Det har vært mange hissige diskusjoner om han på diverse forum på nett alt etter hvilken hobby han har holdt på med. Det er helt utrolig at han gang på gang starter opp med noe nytt når det alltid ender på denne måten. Blir spennende å se hva neste "prosjekt" blir.
 
Hvis ikke du kjenner han personlig eller historien om familien hans så synes jeg faktisk ikke det er noe å snakke om her. Tenk om det faktisk er sant det han sier.???
Jeg kjenner ikke han personlig, men vet alt om hva som skjer hvis noen i familien er alvorlig syk eller har en kronisk sykdom.
Så kanskje vi alle burde tenke litt på hvordan vi ordlegger oss.
 
Jeg må vel legge til at det sikkert ikke er så mye mer for meg å si her ang Rune Toft nå , han har gitt seg for denne gang og viser seg nok sikkert ikke her på dette forumet lenger etter alt styret han har laget ( så sant han ikke oppretter en annen anonym profil, det har skjedd før ), men man vet aldri. Det som er litt morsomt med hele greien er at etter jeg sporet Rune opp her på dette forumet for noen få år siden så ble jeg interessert i brygging selv hehe . Så det kom noe positivt ut av det
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp