Brew Club

GodesetBrygg

Norbrygg-medlem
Brew Club er en uformell møteplass for hjemmebryggere i Stavanger-området. Det arrangeres hver måned - annenhver første fredag/torsdag - hos Craig i nå nedlagte Mathallen. Neste gang er første fredag i desember. Etter det, første torsdag i januar. Vi samles for å snakke øl og for å smake hverandres brygg. Så ender vi som regel opp på Øst. Sist diskuterte vi White IPA som det skal brygges til og konkurreres i i januar. I desember skal vi konkurrere i New England IPA samt diskutere ølstilen som skal brygges til februar.

Det er helt uformelt. Selvsagt gratis. Ta med øl (ditt eget eller noe annet du vil drikke/dele) og kom.

https://www.facebook.com/groups/brewclub.beer/
 
Får det liksom aldri til :-/ Men nå er det nye ting på gang i gamle mathallen. Et helt fermenteringssenter med øl, ost, kraut og mye mer! Er visst et bryggeri på gang og☺
 
Får det liksom aldri til :-/ Men nå er det nye ting på gang i gamle mathallen. Et helt fermenteringssenter med øl, ost, kraut og mye mer! Er visst et bryggeri på gang og☺

Craig som driver Mr Norman bryggebutikk starter bryggeri der. Det vil hete Yeastside. I tillegg er EiMeAlt som lager alt mulig fermentert mat, Stavanger Ysteri og Lervig Kaffe der. Alle driver med fermentering (kaffebønnene er riktignok fermentert lenge før de kommer til Norge) - derav det fantastiske navnet Fermenten.
 
Dette virker meget spennende. dersom det holder på utover våren skal en ikke se bort i fra at en kan møte!
 
Arrangementet begynner 1900(-ish).
Neste er da altså kommende torsdag 1900. Da blir det Brew Fight i White IPA og prat om ølet det skal avholdes Brew Fight i to måneder senere.

Et helt fantastisk opplegg, med fantastiske folk på hos en fantastisk vert :).
 
Arrangementet begynner 1900(-ish).
Neste er da altså kommende torsdag 1900. Da blir det Brew Fight i White IPA og prat om ølet det skal avholdes Brew Fight i to måneder senere.

Et helt fantastisk opplegg, med fantastiske folk på hos en fantastisk vert :).
Noe sier meg jeg får sjekke buss/ferge ruter.
 
  • Like
Reaksjoner: JEG
Of course you shall! Buss #4 stopper like ved.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
 
Tilbake
Topp