IKT-NM i Hjemmebrygging 2017

Siden den opprinnelige serveringsløsning gikk til helvete blir kvelden blitt brukt til å snekre en "sammenleggbar" bardisk. Kom innom vår stand i morgen og sjekk ut "Stoff og stil møter pinneved".
 
Sist redigert:
Roadtrip til IKT-NM. Nytter tiden til å tvangskarbonere det siste fatet.

37f34fa1e134c288ec30c43a89c61f92.jpg


Sent via Tapatalk
 
Venter på T-banen til Majorstua :) [emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481]
 
Takk til @Anders V. og alle hans hjelpere for at dere lager et så bra arrangement hvert år!

Det var veldig veldig morro i går! Jeg ble akkurat for full og storkoste meg med å treffe så mange hyggelige bryggere. Ekstra hyggelig at @LarsUlv og gutta tok turen over fjellet og ble med! Veldig hyggelig å treffe enda flere "forumtryner". Godt øl hadde de også. Gøy å få målt ølet sitt både fra vit hva du drikker og dommerne. Det var også hyggelige tilbakemeldinger å få fra publikum, som jo er hovedgrunnen til å være med på dette.

Gleder meg til å se bilder og dommerskjemaer.
 
Takk til @Anders V. og alle hans hjelpere for at dere lager et så bra arrangement hvert år!

Det var veldig veldig morro i går! Jeg ble akkurat for full og storkoste meg med å treffe så mange hyggelige bryggere. Ekstra hyggelig at @LarsUlv og gutta tok turen over fjellet og ble med! Veldig hyggelig å treffe enda flere "forumtryner". Godt øl hadde de også. Gøy å få målt ølet sitt både fra vit hva du drikker og dommerne. Det var også hyggelige tilbakemeldinger å få fra publikum, som jo er hovedgrunnen til å være med på dette.

Gleder meg til å se bilder og dommerskjemaer.
Texas Brown! Den blei med i glasset på t-banen. Knallbra "brown ale" (kremt, bipa, kremt..).
 
Dette var et formidabelt hyggelig arrangement å være med på!
Fantastisk bra jobb av @Anders V. og resten av crewet som steller i stand IKT-NM.
Om det var verdt turen over fjellet fra Bergen? Jesssir! :)

Veldig kjekt å servere øl til dere. Og kjekt med tilbakemeldinger.
At fatet med Kveik og Brett (BREIK) nesten ble drukket tomt må jo være et tegn på at det var drikkendes. Hadde @Mats Ø. fått lov hadde han nok tømt fatet helt alene.

Høydepunktet for meg var å treffe på flere av dere her inne på forumet på ordentlig. En veldig kjekk samling bryggere, fine folk!

Nå må det bare planlegges brygg til neste år! :beercheers:
 
Tilbake
Topp