Gleder meg skikkelig jeg nå!
Gleder meg skikkelig jeg nå!
Wow! Rett fra vinterland til sommerlige Oslo.Roadtrip til IKT-NM. Nytter tiden til å tvangskarbonere det siste fatet.
Sent via Tapatalk
Var høst i Bergen når vi startet. Snø og isdekke over Hardangervidda.Wow! Rett fra vinterland til sommerlige Oslo.
Venter på T-banen til Majorstua [emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481][emoji481]
Texas Brown! Den blei med i glasset på t-banen. Knallbra "brown ale" (kremt, bipa, kremt..).Takk til @Anders V. og alle hans hjelpere for at dere lager et så bra arrangement hvert år!
Det var veldig veldig morro i går! Jeg ble akkurat for full og storkoste meg med å treffe så mange hyggelige bryggere. Ekstra hyggelig at @LarsUlv og gutta tok turen over fjellet og ble med! Veldig hyggelig å treffe enda flere "forumtryner". Godt øl hadde de også. Gøy å få målt ølet sitt både fra vit hva du drikker og dommerne. Det var også hyggelige tilbakemeldinger å få fra publikum, som jo er hovedgrunnen til å være med på dette.
Gleder meg til å se bilder og dommerskjemaer.
Åhh! Der var det mye kjekke folk!https://www.facebook.com/pg/nordmarkgarasjebryggeri/photos/?tab=album&album_id=2072523652969324
Her er et lite knippe bilder fra eventen! Mer kommer iløpet av dagen.