Brewtools bryggemaskin

Den så egentlig knallfin ut. Det får en si. Nå skal ikke jeg ha en bryggemaskin igjen på en stund, siden jeg er happy med 3 kjelers oppsettet mitt. Men denne så så kul ut at det er nesten så man vurderer det som en ekstra løsning...
 
Jeg fikk en epost med en link til denne maskinen https://brewtools.no/
Det så jo veldig innbydende ut, noen som har noen kjenskap til denne maskinen?
Norsk produser er den vist og, og med en pris på 12-13 000 er den jo ikke avskrekkende dyr heller

Pussig nok har jeg også fått den mail'en:rolleyes:.

Den ser jo fin ut - og det er jo i alle fall et helt annet konsept enn å bare kjøpe inn en kinakjele, døpe den og håpe det går bra. Om den ikke er produsert i Norge, er den vel utviklet her, og den blir montert og kvalitetssikret her, om vi skal stole på reklamen.

Om jeg overveide å kjøpe en maskin, ville jeg overveid den der, ja. Jeg likte volumet.
 
Så knallbra ut, og prisen er ok.
Men litt overkill med to treveiskraner pluss krane i bunnen kanskje?
 
Synes den ser veldig fin ut. Overveier om den kanskje er noe for meg. Får jo da en GF å selge, så prisen er overkommelig. Displayet og styringsfunksjonene er i særklasse det beste jeg har sett. Men hvorfor må alltid skjermen plasseres helt nederst? Gamle folk vil jo helst slippe å krabbe rundt på gulvet. Der er GF best – Grainfathers for Grandfathers (...ikke at jeg er helt der enda, altså.)
 
Synes den ser veldig fin ut. Overveier om den kanskje er noe for meg. Får jo da en GF å selge, så prisen er overkommelig. Displayet og styringsfunksjonene er i særklasse det beste jeg har sett. Men hvorfor må alltid skjermen plasseres helt nederst? Gamle folk vil jo helst slippe å krabbe rundt på gulvet. Der er GF best – Grainfathers for Grandfathers (...ikke at jeg er helt der enda, altså.)

Det greieste for oss gamlingene er å ikke ha noen skjerm å bekymre seg om - bortsett fra den lille på det håndholdte digitale termometeret, da;).
 
Noen som kan risikovurdere disse vilkårene?
'Ved forhåndsbestilling av produkter fra Brewtools, kjøper du et produkt som er på vei til masseproduksjon. Bestillingen er å anse som crowdfunding, slik at dersom noe skulle skje som forhindrer Brewtools å levere produktet, vil du få refundert hele beløpet. Forventet leveringstid for produktet er andre kvartal 2018.


Mindre endringer og forbedringer av produktet kan forekomme i masseproduksjon'
 
Betaler du med kredittkort så er det ingen risiko, men er jo et ganske solid selskap i bakhand ser det ut som. Virker som et genialt produkt og kunne tenkt meg en 75-100 litersanlegg fra de

Noen som kan risikovurdere disse vilkårene?
'Ved forhåndsbestilling av produkter fra Brewtools, kjøper du et produkt som er på vei til masseproduksjon. Bestillingen er å anse som crowdfunding, slik at dersom noe skulle skje som forhindrer Brewtools å levere produktet, vil du få refundert hele beløpet. Forventet leveringstid for produktet er andre kvartal 2018.


Mindre endringer og forbedringer av produktet kan forekomme i masseproduksjon'
 
Kunne jo vært greit å vite hvor mange enheter de trenger avtale på for å starte produksjonen. Det vil vel fortelle litt om sannsynligheten og tidsperspektivet.
 
Hei dere! Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

Vi har som mål å produsere 50 stk Launch Edition, og sånn det ser ut nå med både ordre og respons på 2 dager, så skal det veldig mye til at dette ikke blir noe av. Vi gleder oss til å vise dere produktet, og tar mer enn gjerne imot innspill på både deler, tilbehør og ikke minst funksjoner i styringsenhet.

Følg gjerne med på vår facebookside - www.facebook.com/brewtools i tiden fremover. Detaljer og mer informasjon om produktet vil publiseres fortløpende.
 
Denne tråden er for øvrig i feil forum. Kanskje admin kan opprette eget forum for denne flotte saken?
 
Forumet er for "PerfectBrew og div andre brands", med forklaringen "ACE, Klarstein, Hopcat, Danbrygger og andre merkenavn", som også omfatter Netthandelen sine "kopier". Ser det er lett å henge seg opp i "andre merkenavn", men det er veldig mange verjsoner/kopier av denne bryggeren.

BT saken fortjener eget forum, vil jeg tor og mene :)
 
Ok, da er vi enig... men fant ikke noen andre steder jeg følte var riktig å poste denne... men enig med deg, denne trenger en egen "avdeling"
 
  • Like
Reaksjoner: JEG
Tilbake
Topp