Grusomme bilder !!!

Helsikkes mye folk og utstyr i potetåkeren min
39f18384a18c50a4220de4ed49161ba2.jpg

Det ble for dypt, så nå blir det Fjellboring
Skåler med dem alle, men tror tungt maskinutstyr og øl ikke er anbefalt. Drikker derfor ølet selv
Kondolerer. Du har min dypeste medfølelse. Men bra du tydeligvis holder motet oppe da :p
 
Tett sluk på badet (bryggeriet) i kjelleren. Må legge opp ny trasé fra en nyere ledning. Først inn en halv meter under badet. Så slå hull på gulvet i badet og få koblet sammen. Regner med at varmekablene går til dundas, men det får stå sin prøve. Helrenovering kommer ikke på tale. 20170802_202841.jpg
 
Jeg tar ikke vare på all egenhøstet gjær fra naturen.... Denne gikk i vasken, og kolben fikk en omgang med klor.
f7dfa9a08d4a5f42a7eed13e5635a525.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Romjulstur til hytten på fjellet. Tenkte at de to flaskene jeg satt igjen sist jeg var her var en grei dose for fire dager, men det blir nok bare en. (for de av dere som ikke kjenner meg; dette er ironi) Hytten er i ferd med å tine opp. Var minus syv både inne og ute da vi kom opp.
e5bf7b909b80c57735bcad4b2677c13d.jpg
 
Romjulstur til hytten på fjellet. Tenkte at de to flaskene jeg satt igjen sist jeg var her var en grei dose for fire dager, men det blir nok bare en. (for de av dere som ikke kjenner meg; dette er ironi) Hytten er i ferd med å tine opp. Var minus syv både inne og ute da vi kom opp.
e5bf7b909b80c57735bcad4b2677c13d.jpg

Eneste logiske og humane (mot deg selv) å gjøre da er å sette igjen sterkere øl, som tåler temperaturene bedre.
 
Eneste logiske og humane (mot deg selv) å gjøre da er å sette igjen sterkere øl, som tåler temperaturene bedre.

Neste bilde taler vel for seg selv?
4e14c9cf1e545a382ef1f7adc4289269.jpg
Jeg er ikke spesielt uhuman mot meg selv. Har en mistanke om at de to flaskene var en ren forglemmelse. Vi pleier å forlate stedet i en tilstand som gjør at vi uten bekymringer kan vente flere år med neste besøk.
 
Veps har flyttet inn under bryggebenken i drivhusbryggeriet :(

Vet ikke om jeg har tenkt å dele bryggeritomten med uinviterte beboere :mad::mad:
Siden det ikke foreligger noen skriftlig leieavtale blir det nok utkastelse senere i kveld.

2018-06-10 18.15.07.jpg
2018-06-10 18.16.17.jpg
 
Hvordan gikk du frem for å fjerne de?

De fire bolene jeg måtte fjerne hang høyt oppe, på innsiden av gammel kledning. Så jeg tok 3-4 lange avkappsdeler, en del ducttape, og lagde en lang og fin poking stick :) Så var det bare å manøvrere den opp til bolene og dytte de ned. Og vente litt før jeg gikk tilbake til åstedet, bevæpnet med en sprayboks permetrin for å ta livet av eventuelle rester av djevelyngel ;)
 
Tilbake
Topp