Har noen sett slike før? Tror muligens det er en feil montering. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
T Torga 24 Jul 2018 #1 Har noen sett slike før? Tror muligens det er en feil montering. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Miguel 24 Jul 2018 #2 Torga skrev: Har noen sett slike før? Tror muligens det er en feil montering. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Klikk for å utvide... Tror den har løsnet av å ha blitt dratt for hardt i.
Torga skrev: Har noen sett slike før? Tror muligens det er en feil montering. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Klikk for å utvide... Tror den har løsnet av å ha blitt dratt for hardt i.
T Torga 24 Jul 2018 #3 Miguel skrev: Tror den har løsnet av å ha blitt dratt for hardt i. Klikk for å utvide... Ingenting er løst. Den funker heilt gull. Bare feil vei på utløser.
Miguel skrev: Tror den har løsnet av å ha blitt dratt for hardt i. Klikk for å utvide... Ingenting er løst. Den funker heilt gull. Bare feil vei på utløser.
msevland NMKomiteen Sentralstyre 25 Jul 2018 #5 Torga skrev: Har noen sett slike før? Tror muligens det er en feil montering. Klikk for å utvide... Jepp. Feilmontert
Torga skrev: Har noen sett slike før? Tror muligens det er en feil montering. Klikk for å utvide... Jepp. Feilmontert