Ølsmaking hjemmebrygg

peram

Norbrygg-medlem
Vi inviterer våre medlemmer til å bli med på en ølsmakekveld der vi smaker på hverandres øl. Alle som deltar må ta med seg minst ett brygg til smakingen. Jo flere som deltar, jo flere øl får vi smakt. Dette er et hyggelig, sosialt arrangement der vi treffer andre med lidenskap for ølbrygging. Dette er en samling som egner seg både for nybegynnere og rutinerte brygger.

Hver deltager bør ta med seg ca halvannen til to liter av det ølet man tar med. Blir vi få deltagere, tar du bare med deg resten hjem. Flasker bør være merket slik at du kjenner de igjen. Det er også lurt å ha med seg oppskrift/ingrediensliste eller bryggelogg for det ølet du har med.

Vi møtes i Drammensveien 43, Oslo, i lokalene til Norsk Kabinforening, og hvis alt øl er drukket opp finner vi sikkert en pub etterpå også. Velkommen skal dere være!

Meld dere på via http://kurs.oslo.norbrygg.no

Ansvarlig for smakingen:
Per Arne Munthe
 
Sist redigert:
Skulle gjerne vært med, men det passer ikke denne datoen. Kult at dere kjører på med arrangementer! Smakekveld er gøy! Bare tilpass mengdene så de som blir skjenket sist får en nogen lunde allright smaking. Mener å huske at det skulle være lærdom fra forrige gang.
 
Hei skulle ønske jeg kunne delta, men dette er første helgen i høstferien på Østlandet.
Hadde vært fint om man valgte en annen dato da jeg tror oppsluttingen vil bli større.
 
Hei.

Er veldig klar over at dette er i starten på høstferien, men dette er eneste mulighet i september for ansvarlig person. Det vil nok bli satt opp fler smakekvelder i løpet av høsten/vinteren så da er det bare å kaste seg frempå da.

For Norbrygg Oslo
Per Arne
 
Hei.

Er veldig klar over at dette er i starten på høstferien, men dette er eneste mulighet i september for ansvarlig person. Det vil nok bli satt opp fler smakekvelder i løpet av høsten/vinteren så da er det bare å kaste seg frempå da.

For Norbrygg Oslo
Per Arne

Takk for svaret, det var ikke ment som kritikk av der i styret om det ble oppfatte som det.
Dere gjør en kjempe jobb! jeg kommer til å delta på neste samling om det ikke krasjer med noe annet da.;)
 
Takk til alle for en meget hyggelig og lærerik samling. Masse godt øl og gode samtaler om prosess og ingredienser. Her snakker Birger om sin American Blond
f9a2e9503c928db2a23261f0360ddd79.jpg
 
Bortsett fra en øl (en av mine to), var det usedvanlig mye godt og interessant å smake på. Og lærerikt.

Tusen takk for en hyggelig kveld!
Anbefaler alle å delta på lignende arrangementer i fremtiden. :)
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp