Limstift vs. melk som festemiddel for etiketter.

Etter at fat kom i hus har det blitt lite flasking, men jeg har begynt å flaske litt igjen da det er lettvint å ha noen flasker på lur. I tiden før fat eksprimenterte jeg mye med high gloss, semi gloss, fotopapir, ark med lim, festing med limstift og you name it. Denne runden ble det cheap-ass kopipapir skrevet ut med laserskriver'n på jobben, hvor etiketten ble dratt over en skål med melk og satt på flasken. Du verden hvor lettvint og resultatet ble bra. Det enkle er ofte det beste...20180918_204301.jpg
 
Etter at fat kom i hus har det blitt lite flasking, men jeg har begynt å flaske litt igjen da det er lettvint å ha noen flasker på lur. I tiden før fat eksprimenterte jeg mye med high gloss, semi gloss, fotopapir, ark med lim, festing med limstift og you name it. Denne runden ble det cheap-ass kopipapir skrevet ut med laserskriver'n på jobben, hvor etiketten ble dratt over en skål med melk og satt på flasken. Du verden hvor lettvint og resultatet ble bra. Det enkle er ofte det beste...Vis vedlegget 38445

Bud & Terence. Kult![emoji109]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Bud & Terence. Kult![emoji109]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jepp. I og med at det er en dobbel IPA ( etiketten er forresten feil, det skulle vært 8% men jeg har en slags mal og jeg glemte å editere abv) jeg døpte ølen double trouble så da passet det med et utklipp fra filmplakaten til filmen double trouble med Bud & Terence :)
 
Tilbake
Topp