Norsk ølfestival 2019 - lørdag 26. januar 2019 i Eventhallen i Oslo

Det er ikke mulig å registrere "1F Norsk pilsner butikk-klasse" - den klassen mangler fra oversikten.

Klasse 1F mangler fremdeles fra oversikten.

Og så håper jeg det snart kommer mer markedsføring om arrangementet. For eksempel mangler det beskrivelse av hva dette arrangementet går ut på både på Facebook-eventet eller arrangementssiden på norbrygg.no, noe som ville være fordelaktig om vi skal nå ut til nye, potensielle publikummere. :)
 
Sist redigert:
Hei
Kan noen svar på dette for en førstereis gutt!
Bryggeriet er påmeldt med 2 Brygg og 2 bryggere.
Regner med at vi da til sammen får 4 billetter?
Men når får vi billettene?
Begynner å bli litt nervøs har jeg gjort noen feil på påmeldingen :eek:
Hilsen Bekko Bryggeri
 
Hei
Kan noen svar på dette for en førstereis gutt!
Bryggeriet er påmeldt med 2 Brygg og 2 bryggere.
Regner med at vi da til sammen får 4 billetter?
Men når får vi billettene?
Begynner å bli litt nervøs har jeg gjort noen feil på påmeldingen :eek:
Hilsen Bekko Bryggeri
Forutsetter at dette er som før...
Registrer alle 4 navn i feltet Bryggere. Skriv (gjest) bak gjestene.
Du får ingen billetter, men alle står på navnelisten som brukes for innslipp av bryggere.
 
På 2 øl kan du ha med deg 3, 4 eller 5 avhengig av om du ikke har medbrygger, én medbrygger eller én medbrygger (forskjellig) på hver av ølene
 
HVem andre en Ken Robin som jobber med denne eventen ? HAr prøvd å få tak i han både på mail og telefon hele uken uten å lykkes :)
 
d7d186ce685365084fe80c3d15a699d7.jpg


Forsøker å etterleve nye regler angående bruk av næringsmiddelgodkjent CO2, i tilfelle ettersyn på festivalen [emoji6][emoji106][emoji482]

Naturlig karbonering på fat her altså. Så får vi se om det var tid nok til å karbonere fatet til ønsket nivå...



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
HVem andre en Ken Robin som jobber med denne eventen ? HAr prøvd å få tak i han både på mail og telefon hele uken uten å lykkes :)

Alle spørsmål: tlf 93281542
Alle vanskelige spørsmål: kenna89@hotmail.com.

Svarte jeg ikke beklager jeg det. Prøver å ringe opp igjen alle som ringer meg. Kan garantere at det ikke er personlig, for jeg vet ikke hvem du er. Håper statusen endrer seg.
 
Sender ut infoskriv senest fredag kveld, men det viktigste er tidene:

Fredag 10-17: Hallen er åpen for rigg. Dette er ikke nødvendigvis en fast greie, kun mulig i år fordi hallen ikke er utleid til noen andre.
Lørdag 12-14: Hallen er vår. men registrering av bryggere åpner ikke før 14. De som trenger å komme før 14 kan det etter avtale med meg. (sms 93281542) Det er hektisk da, og jeg håper på at kun de som trenger tiden for å bli ferdig til 16:30 kommer)
14 - 16:30: Rigging, registrering, Enkel pølseservering.
16:00 Portene stenger. Biler parkert inne, blir stående inne.
16:30 - 17;00 Stille før stormen. Mingling (egentlig den beste halvtimen)
17:00 Innslipp.

22-ish: Premieutdeling.
23-blank: Ut med gjester. Skjenkestopp
00:00 alle ute, ting kan hentes søndag.

Søndag 12:00 - 16:00
Hallen og portene på utsiden er åpen.
 
Hvor mange bryggere, og brygg, kommer fra Bergen?
Jeg vet om en brygger fra Bergen, som kommer med 5 brygg (og kanskje noen flasker i en kasse for de som vet at de skal spørre om det finnes noen flasker i en kasse). Den bryggeren har med seg en nordlending fra Kløfta som hjelper å servere.
Ellers vet jeg om en styreformann fra et fylke som Bergen ligger i som også kommer, men styreformannen har nok ikke med øl.

Kanskje kommer Gullars også
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp