Blichmann BrewVision

Har sett den. Kan jeg spørre hva du skal med den? over 1000 kroner er en del for et fancy termometer.
 
Har sett den. Kan jeg spørre hva du skal med den? over 1000 kroner er en del for et fancy termometer.
Vil erstatte det digitale termometeret som sitter på min SS BrewTech Infussion meskekjele. Ikke fornøyd med avviket på 1.5 grader på denne ( selv under kontinuerlig sirkulering under hele mesketiden ). Og så er jeg glad i tekniske duppeditter :) Litt kjekt å få logget temperaturen på utstyret også. Kan nok brukes til forbedringer i fremtidige brygg.
Og etter hva jeg har sett av omtaler på Youtube så er dette veldig nøyaktig.
 
Det termometeret som fulgte med SS'en min var det første jeg skrudde ut. Siden du sirkulerer så er det nok litt bedre enn hvis du ikke hadde sirkulert, mtp alarmer og slikt. Siden du er glad i gadgets så er vel dette innertier. Men til den prisen så får man kjøpt mye, og gadget faktoren er vel det eneste iallefall jeg ser som blir oppfylt i det produktet. Blichmann har er flinke til å "skape" behov og "finne opp problemer", og komme med en "løsning" på "problemet", der det ikke er noe problem.

@Knut A. Ausland
 
Noen som har fått import fra beersmith cloud til fungere? Jeg ser oppskriftene, men appen klarer ikke å lastes ned.
Var i kontakt med blichmann support, og han sa at han heller ikke fikk det til. Var noe galt med beersmith mente han

Edit: Android versjonen virket ikke, men iOS fungerte med en gang. Og jeg hater selvfølgelig alt Apple....

Edit 2 : In case someone suffers with the same issue, the solution was to change language on phone to English (US).
 
Sist redigert:
Det termometeret som fulgte med SS'en min var det første jeg skrudde ut. Siden du sirkulerer så er det nok litt bedre enn hvis du ikke hadde sirkulert, mtp alarmer og slikt. Siden du er glad i gadgets så er vel dette innertier. Men til den prisen så får man kjøpt mye, og gadget faktoren er vel det eneste iallefall jeg ser som blir oppfylt i det produktet. Blichmann har er flinke til å "skape" behov og "finne opp problemer", og komme med en "løsning" på "problemet", der det ikke er noe problem.

@Knut A. Ausland

Det er en gal verden der ute:eek:! Fra nå av holder jeg meg innendørs.
 
Passer bra i en leilighet, men bryggerommet mitt er utenfor rekkevidde dersom jeg skulle brukt den som fjernivervåkning i resten av huset.
De kunne også med fordel hatt en liten skjerm på kjeleenheten som du bare kunne gløttet bortpå
 
Tilbake
Topp