Norbrygg spørreundersøkelse

Jeg ble litt nysgjerrig på denne infoen som nettopp ble servert.

Er denne informasjonen interessant for norbrygg, eller er den primært interessant bryggebutikkene, som står for sponsingen av gavekort?
 
Om det er interessant for foreningen bruker jeg selvsagt tid på å svare. Mest av respekt for de som gidder å jobbe dugnad for å skape aktivitet i foreningen.

Men har ikke fått noen mail i sakens anledning så da blir det vanskelig...
 
Om det er interessant for foreningen bruker jeg selvsagt tid på å svare. Mest av respekt for de som gidder å jobbe dugnad for å skape aktivitet i foreningen.

Men har ikke fått noen mail i sakens anledning så da blir det vanskelig...

Svarer jeg og, var bare nysgjerrig på dette. Men det står at "det kommer".
 
Om det er interessant for foreningen bruker jeg selvsagt tid på å svare. Mest av respekt for de som gidder å jobbe dugnad for å skape aktivitet i foreningen.

Men har ikke fått noen mail i sakens anledning så da blir det vanskelig...

Sjekk søppelpost. Min lå der.
 
Sjekka både her og der. Siste fra Norbrygg var nyhetsbrevet 19.september. Ellers så ligger det jo mye rart både i innboks og spam-mappa... :eek:
 
Jeg ble litt nysgjerrig på denne infoen som nettopp ble servert.

Er denne informasjonen interessant for norbrygg, eller er den primært interessant bryggebutikkene, som står for sponsingen av gavekort?

Denne spørreundersøkelsene ble vedtatt på vårt landsmøte i 2019.

Hvorvidt dette er interresant for bryggebutikkene er aldri hverken vurdert eller diskutert.

Bryggebutikkene sponser kun gavekortene.

De aner heller ikke hva vi spør om.
 
Som medlem av et Fylkesstyre, ser jeg veldig frem til denne spørreundersøkelsen. Grunnen er at vi forsøker å skape aktivitet for våre medlemmer, men gjør dette stort sett i blinde. Dette er første gang vi forhåpentligvis får innsyn i hva våre medlemmer ønsker av oss.
Jeg håper alle som har anledning vil svare etter beste evne. Dette vil i stor grad forme våre aktiviteter for dere - våre medlemmer.
M
 
Kan heller ikke se å ha fått den. Har sjekket søppelpost, men der er det bare en hel masse som vil låne meg penger :mad:
Når ble mailen sendt ut?
Edit: fikk svaret på siste spørsmål når jeg kom litt lenger ned i bunken :cool:
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp