Australian Ale

Fikk svar fra polet:

Hei.
Denne er nok dessverre utgått fra vårt sortiment.
Du kan ta kontakt med importøren å høre om den kan spesialbestilles gjennom vinmonopolet.
Legger ved skjema for spesialbestilling hvis dette er aktuelt men det innebærer at du selv må kontakte importør for avtale.
1. Importør er
Johannesens True Blue Wine
934 22 225
Kristins vei 21
0669 Oslo
Med hilsen
Ellen
Kundeveileder


Er det noen andre eksempler på Australian Sparkling Ale?
 
eskilrl skrev:
Fikk svar fra polet:

Hei.
Denne er nok dessverre utgått fra vårt sortiment.
Du kan ta kontakt med importøren å høre om den kan spesialbestilles gjennom vinmonopolet.
Legger ved skjema for spesialbestilling hvis dette er aktuelt men det innebærer at du selv må kontakte importør for avtale.
1. Importør er
Johannesens True Blue Wine
934 22 225
Kristins vei 21
0669 Oslo
Med hilsen
Ellen
Kundeveileder


Er det noen andre eksempler på Australian Sparkling Ale?

Virker som om det er mindre stress å brygge en selv! :p
 
Sitter på en pakke Pacific Gem som jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til. Lurer på om Australsk Sprudlende Øl kan være et passende sted å bruke noe av dette?

Antar flere har brygget Gahr sin oppskrift her. På Homebrew-talk snakkes det mest om en oppskrift av en bruker som kaller seg AndrewQDL. Er det noen som har testet denne?

Dersom noen er interessert har jeg forøvrig lagt ut begge sin oppskriftene på Brewfather.
Gahr
AndrewQDL

Som nybegynner på brygging blir det mange spørsmål, beklager om svaret på disse er åpenbare .
Men i oppskriften Andrew har han 110 g hvete og 20g Mørk Cara Malt 220 EBC. Hvordan vil det fungere å bytte dette med 100-120g Crystal hvete 120 EBC?
 
Må nok vente til april, i følge Bryggselv. Er tilgjengelig mello april-juni (sesonggjær)
April - juni vil passe fint det. Er ikke umiddelbare planer uansett. Det finnes vel heller ikke gode erstatninger om jeg har skjønt ting riktig. Kanskje dette er riktig anledning å test fersk gjær.

Uansett hva tenkes om Pacific Gem i ASA?

Har noen erfaringer med de to oppskriftene.

Hvordan vil de fungere med øking av Crystal hvete på bekostning av vanlig hvete og Mørk Cara?
Andelen er fortsatt ikke veldig stor? Men som nybegynner lytter jeg selvfølgelig til kunnskap dere sitter med
 
Tilbake
Topp