Deilige bilder!!!

Litt Founders øl fra spesial slippen som var nylig:
IMG-6210.jpg
 
Stiv pris på den Barley Winen fra Sleeping Village -Cognac & Bourbon BA, men glad jeg ikke sjekka før jeg kom ut av polet for denne gleder jeg meg til å smake
Gleder også til å smake den Chardonnayen -og sammenligne med min egen når den tid kommer
Kanskje litt dumt, kanskje jeg legger lista litt høyt :oops:

9D709AF7-653C-489B-A66E-B02383C8C2BD.jpeg
 
Greit å vite at det er øl.

Tenker på den grafiske designeren som satt foran pc'en her... hmmm trenger jeg egentlig å ta med at dette er øl? Det står jo Hoppy amber lager... og det står lager en ekstra gang... og det står at det er alkohol her...

Ja, jeg tar med 'ØL' allikevel, jeg kan bruke en liten størrelse på bokstavene. Det kan jo ikke skade, og så får jeg fylt ut det tomme rommet på toppen av boksen også... sånn ja, det ble bra.

20220629_231547.jpg
 
Sist redigert:
Vis vedlegget 57568

Ikke bare malt fra Strømmen Hjemmebrygg; gratis kunst også :)
hehe - trur jeg veit hvem av dem som står bak:). Det er alltid greit når hun har pakka malt, for da er det faktisk leselig det som står på posen. I riktig vakker skrift, til og med. (Sånt setter en som har et langt liv med stilretting bak seg, pris på:)!)

Eller kanskje hun har inspirert de andre til å skjerpe seg?
 
Stiv pris på den Barley Winen fra Sleeping Village -Cognac & Bourbon BA, men glad jeg ikke sjekka før jeg kom ut av polet for denne gleder jeg meg til å smake
Gleder også til å smake den Chardonnayen -og sammenligne med min egen når den tid kommer
Kanskje litt dumt, kanskje jeg legger lista litt høyt :oops:

Vis vedlegget 57476
Hadde nettopp en imperial stout fra Nøgne. Ble litt skuffet. Litt for tørr og tynn utfra mine forventninger, liker bedre litt søtere stouts med litt fylde. For all del fortsatt solid, men synes det finnes mye bedre.

Min norsk favoritt er De Tvende Deus ex Nihilo.
 
Hadde nettopp en imperial stout fra Nøgne. Ble litt skuffet. Litt for tørr og tynn utfra mine forventninger, liker bedre litt søtere stouts med litt fylde. For all del fortsatt solid, men synes det finnes mye bedre.

Min norsk favoritt er De Tvende Deus ex Nihilo.

Enig, syntes den var bedre før. Har skrevet litt om det, kanskje jeg skulle sendt en mail
Tror de må ha forandret på ett eller annet
 
Tilbake
Topp