Knut Halvorsen
Fylkesleder
Hvor?Blir nok en øl og en matbit etellerannetsted etterpå for min del iaffall. Men bare en øl av gangen asså.
Dette er det mest unike bryggeribesøket jeg har vært på. Knapt et eneste øl var "typeriktig", men de var balanserte, velsmakende og de aller fleste basert på hovedsakelig norske råvarer, enten det var øl med hylleblomst, pors, blåskjell, kantarell, eller en rekke ulike urter/blomster. Og de fleste var brygget med kveik og var så gode at jeg tør påstå at til og med @Finn Berger ville likt dem!
Etter mange år har det blitt mange bryggeribesøk. Dette var eksepsjonelt hyggelig, interessant, lærerikt og særdeles smakfullt.Dette er det mest unike bryggeribesøket jeg har vært på. Knapt et eneste øl var "typeriktig", men de var balanserte, velsmakende og de aller fleste basert på hovedsakelig norske råvarer, enten det var øl med hylleblomst, pors, blåskjell, kantarell, eller en rekke ulike urter/blomster. Og de fleste var brygget med kveik og var så gode at jeg tør påstå at til og med @Finn Berger ville likt dem!
Nydelig som alt det andre. Kantarell ølen var den mest minnerike av en lang serie eksepsjonelle ølÅssen var blåskjellølet?
Helt enig - vi har masse tørket kantareller i huset. Bare å få oppskriften og riktig kveikNydelig som alt det andre. Kantarell ølen var den mest minnerike av en lang serie eksepsjonelle øl
Trust me, this was magic.Blåskjell og kantarell i øl syntes jeg høres helt grusomt ut, men..
hvis noen har lyst til å prøve kan de godt prøve å motbevise meg![]()
Denny Conn brygger et øl med ganske sjuke mengder kantarell i - og påstår at det er godtNydelig som alt det andre. Kantarell ølen var den mest minnerike av en lang serie eksepsjonelle øl
Blåskjell og kantarell i øl syntes jeg høres helt grusomt ut, men..
hvis noen har lyst til å prøve kan de godt prøve å
Oyster stout har eksistert i lang tid. Det blir vel noe lignende til blåskjell.Blåskjell og kantarell i øl syntes jeg høres helt grusomt ut, men..
hvis noen har lyst til å prøve kan de godt prøve å motbevise meg![]()