Knut Halvorsen
Fylkesleder
12 er påmeldt.Synd!
Jeg har ugyldiggjort billetten.
Hadde du meldt på en til (som dere pleier)?![]()
12 er påmeldt.Synd!
Takk!Synd!
Godt jobbet!Treningen til jentene avlyst. Jeg melder meg på umiddelbart…
Ikke fortelle noen at det var meg…
Vis vedlegget 75612
Veldig moro å høre!Det vil jeg si det har! Veldig spennende saker. Jeg hadde gått glipp av den sagaen, men fikk gjenfortalt deler av historien i går, utrolig trivelig![]()
Vi holder tilbake informasjon sånn at du dukker opp på neste treff!Dere som var der, fortell meg litt om hva som kom fra tønna, da, enten her eller (kanskje aller helst) i prosjekt barrique-tråden. @Tor. er jo så fåmælt at jeg allerede har nominert ham til å ivareta både stats- og forsvarshemmeligheter. Det kan for den saks skyld hende han allerede har fått vervet, men det får vi nok aldri vite.![]()
Det har ikke skjedd noe med tønna siden tapping og påfyll i juni. Også fikk jeg hjelp til smaking og vurdering i går. Mener å huske at du ble oppfordret til å deltaDere som var der, fortell meg litt om hva som kom fra tønna, da, enten her eller (kanskje aller helst) i prosjekt barrique-tråden. @Tor. er jo så fåmælt at jeg allerede har nominert ham til å ivareta både stats- og forsvarshemmeligheter. Det kan for den saks skyld hende han allerede har fått vervet, men det får vi nok aldri vite.![]()
Jada, jeg blei oppfordra, men man stiller da ikke tomhendt på smakekveld om man er sånn noenlunde velutstyrt med skamvett. Man stiller iogforseg ikke med influensa heller, men det visste jeg ikke da billettene blei lagt ut.Det har ikke skjedd noe med tønna siden tapping og påfyll i juni. Også fikk jeg hjelp til smaking og vurdering i går. Mener å huske at du ble oppfordret til å delta. Uansett, vi blendet litt mellom plain utgave og den med kirsebær. Noen likte blanding med 1/4 kirsebær. Også kom det et forslag om å ta en variant med Roeslare blend neste gang, for å få en variant med mer syre, for å ha større muligheter ved blending. Godt forslag!
Jada, jeg blei oppfordra, men man stiller da ikke tomhendt på smakekveld om man er sånn noenlunde velutstyrt med skamvett.
Har aldri vært plaga med sånt!... om man er sånn noenlunde velutstyrt med skamvett....