Synd! Jeg har ugyldiggjort billetten. Hadde du meldt på en til (som dere pleier)? ;) 12 er påmeldt.
Knut Halvorsen Fylkesleder I går kl 22:09 #41 john petter skrev: Synd! Jeg har ugyldiggjort billetten. Hadde du meldt på en til (som dere pleier)? Klikk for å utvide... 12 er påmeldt.
john petter skrev: Synd! Jeg har ugyldiggjort billetten. Hadde du meldt på en til (som dere pleier)? Klikk for å utvide... 12 er påmeldt.
Skjelstad Norbrygg-medlem I dag kl 00:28 #42 john petter skrev: Synd! Jeg har ugyldiggjort billetten. Hadde du meldt på en til (som dere pleier)? Klikk for å utvide... Takk! Sondre dukker nok heller ikke opp.
john petter skrev: Synd! Jeg har ugyldiggjort billetten. Hadde du meldt på en til (som dere pleier)? Klikk for å utvide... Takk! Sondre dukker nok heller ikke opp.
john petter Fylkesstyre I dag kl 08:32 #43 Ok, da er begge Fredrikstad-representantene sine billetter ugyldiggjort. Vi sees nok i 2026, tenker jeg.
Ok, da er begge Fredrikstad-representantene sine billetter ugyldiggjort. Vi sees nok i 2026, tenker jeg.
msevland NMKomiteen Sentralstyre I dag kl 12:52 #44 Treningen til jentene avlyst. Jeg melder meg på umiddelbart… Ikke fortelle noen at det var meg…
john petter Fylkesstyre I dag kl 16:49 #45 msevland skrev: Treningen til jentene avlyst. Jeg melder meg på umiddelbart… Ikke fortelle noen at det var meg… Vis vedlegget 75612 Klikk for å utvide... Godt jobbet!
msevland skrev: Treningen til jentene avlyst. Jeg melder meg på umiddelbart… Ikke fortelle noen at det var meg… Vis vedlegget 75612 Klikk for å utvide... Godt jobbet!
Knut Halvorsen Fylkesleder 46 min siden #46 Da er vi godt i gang med juleølsmaking! Vedlegg IMG_4318.jpeg 1,3 MB · Sett: 2