NM 2026, den store diskusjonstråden

Printeren min er tom for cyan og nekter dermed å printe svart... Jævla mafiaprodukt. Den lokale blekkpusheren var tom for blekkpatronene jeg trenger. Er det mulig å delta i NM uten printer? Kan jeg skrive lappene for hånd?
Omvei, men jeg kan printe for deg om du tar en tur gjennom oslofjordtunellen for å levere i Oslo...

Er det mulig å få til en ordning der alle bare skriver en kode for hånd neste år?
Sliter også alltid med å finne en printer hvert år
Gjør som du gjorde i år med en liten twist: lever i DV43 litt seinere på dagen, bli med på årsmøtet og få lapper av meg. :cool: . Da slipper du å lure på om vi drakk opp ølene dine... .

Sist redigert:
4 minutter siden påmelding og innlevering til NM ble stengt.
Tenkte jeg skulle dele noen bilder av opp og nedturer. Mest opp :)

1772491872753.png
Denne esken hadde jeg mest lyst til å diskvalifisere. Esken var innbrudds-sikker, bobleplasten var innbrudds-sikker og det var jaggu også plast og bleier med boble tape-forseilinger rundt korken. Jeg brukte 10 ganger mer tid på hver av disse flaskene enn hva jeg har brukt på alle andre.

Denne derimot var enkel og åpne, og den skapte et stort smil i tillegg.
Desidert den mest kreative og artigste 'esken'.
1772492131744.jpeg

Her er den ryddigste esken. Mange flasker, men godt isolert og enkel å pakke opp
1772492217703.jpeg

En ny kategori er 'årets skuffelse'. Godt pakket. Enkel å åpne. Her kunne man enkelt ha hatt mange flere bidrag :)
Ser for meg en brygger med store ambisjoner, men ...
1772492362801.jpeg

Alt i alt særdeles mye godt og effektivt pakket øl.
Jeg vil be dere alle tenke på hvordan øl skal pakkes opp hos mottaker.
Vi har mange og store oppgaver. Fint om de ikke blir mer omfattende pga at noen har kjøpt Gaffa-teip på tilbud :cool:

Tilbake
Topp