cjohansen
Norbrygg-medlem
Skjønner. Får se hva jeg kan få til på mandag da.Nei, da blir det ikke vanskelig å vite hvilke flasker som er dine...
Sist redigert:
Skjønner. Får se hva jeg kan få til på mandag da.Nei, da blir det ikke vanskelig å vite hvilke flasker som er dine...
Omvei, men jeg kan printe for deg om du tar en tur gjennom oslofjordtunellen for å levere i Oslo...Printeren min er tom for cyan og nekter dermed å printe svart... Jævla mafiaprodukt. Den lokale blekkpusheren var tom for blekkpatronene jeg trenger. Er det mulig å delta i NM uten printer? Kan jeg skrive lappene for hånd?
Takk som byrOmvei, men jeg kan printe for deg om du tar en tur gjennom oslofjordtunellen for å levere i Oslo...
Gjør som du gjorde i år med en liten twist: lever i DV43 litt seinere på dagen, bli med på årsmøtet og få lapper av meg.Er det mulig å få til en ordning der alle bare skriver en kode for hånd neste år?
Sliter også alltid med å finne en printer hvert år
Det hadde vært noe! Jeg kan godt bidra med litt programmeringskapasitet til en sånn løsning.Er det mulig å få til en ordning der alle bare skriver en kode for hånd neste år?
Sliter også alltid med å finne en printer hvert år
Dersom du leverer hos meg, kan vi printe her…Takk som byrSjekker om jeg kanskje får til noe på jobb på mandag.
Ah, fantastisk! Jeg hadde tenkt til å komme opp til deg mandag kveld, absolutt siste sjanseDersom du leverer hos meg, kan vi printe her…
Litt seint svar, men ja.Et øl som er både lagret med eikespon og tilsatt andre smakstilsetninger. Vil det gå under kategorien 13E ?Og så velges øltype ?
Med sporing, er du garantert suksess. Uten, er det litt opp til om Posten roter…En tvilende etternøler sendte en pakke i dag. Om det er tidsnok eller ei får stå sin prøve.![]()
Sporing er lagt inn.Med sporing, er du garantert suksess. Uten, er det litt opp til om Posten roter…

Flott samling av eksempler.4 minutter siden påmelding og innlevering til NM ble stengt.
Tenkte jeg skulle dele noen bilder av opp og nedturer. Mest opp
Vis vedlegget 76848
Denne esken hadde jeg mest lyst til å diskvalifisere. Esken var innbrudds-sikker, bobleplasten var innbrudds-sikker og det var jaggu også plast og bleier med boble tape-forseilinger rundt korken. Jeg brukte 10 ganger mer tid på hver av disse flaskene enn hva jeg har brukt på alle andre.
Denne derimot var enkel og åpne, og den skapte et stort smil i tillegg.
Desidert den mest kreative og artigste 'esken'.
Vis vedlegget 76849
Her er den ryddigste esken. Mange flasker, men godt isolert og enkel å pakke opp
Vis vedlegget 76850
En ny kategori er 'årets skuffelse'. Godt pakket. Enkel å åpne. Her kunne man enkelt ha hatt mange flere bidrag
Ser for meg en brygger med store ambisjoner, men ...
Vis vedlegget 76851
Alt i alt særdeles mye godt og effektivt pakket øl.
Jeg vil be dere alle tenke på hvordan øl skal pakkes opp hos mottaker.
Vi har mange og store oppgaver. Fint om de ikke blir mer omfattende pga at noen har kjøpt Gaffa-teip på tilbud![]()
Unnskyld..... Når du får min så var det for å sikre at esken ikke skulle revne med alle bidragene. Skal henge på en tapetkniv på utsiden neste år. Så da er det bare å mobbe meg, Jeg har kropp til å bære det. haha. Flott jobb dere gjør for oss alle håpefulle. Takk.4 minutter siden påmelding og innlevering til NM ble stengt.
Tenkte jeg skulle dele noen bilder av opp og nedturer. Mest opp
Vis vedlegget 76848
Denne esken hadde jeg mest lyst til å diskvalifisere. Esken var innbrudds-sikker, bobleplasten var innbrudds-sikker og det var jaggu også plast og bleier med boble tape-forseilinger rundt korken. Jeg brukte 10 ganger mer tid på hver av disse flaskene enn hva jeg har brukt på alle andre.
Denne derimot var enkel og åpne, og den skapte et stort smil i tillegg.
Desidert den mest kreative og artigste 'esken'.
Vis vedlegget 76849
Her er den ryddigste esken. Mange flasker, men godt isolert og enkel å pakke opp
Vis vedlegget 76850
En ny kategori er 'årets skuffelse'. Godt pakket. Enkel å åpne. Her kunne man enkelt ha hatt mange flere bidrag
Ser for meg en brygger med store ambisjoner, men ...
Vis vedlegget 76851
Alt i alt særdeles mye godt og effektivt pakket øl.
Jeg vil be dere alle tenke på hvordan øl skal pakkes opp hos mottaker.
Vi har mange og store oppgaver. Fint om de ikke blir mer omfattende pga at noen har kjøpt Gaffa-teip på tilbud![]()
Det blir hva ølet heter når du vinner og ølet skal ut i butikkene.Navn på øl, det har jeg sjelden og måtte improvisere. Det er kun synlig for meg, right?
Angrende syndere får tilgivelseUnnskyld..... Når du får min så var det for å sikre at esken ikke skulle revne med alle bidragene. Skal henge på en tapetkniv på utsiden neste år. Så da er det bare å mobbe meg, Jeg har kropp til å bære det. haha. Flott jobb dere gjør for oss alle håpefulle. Takk.![]()