NM 2026, den store diskusjonstråden

Printeren min er tom for cyan og nekter dermed å printe svart... Jævla mafiaprodukt. Den lokale blekkpusheren var tom for blekkpatronene jeg trenger. Er det mulig å delta i NM uten printer? Kan jeg skrive lappene for hånd?
Omvei, men jeg kan printe for deg om du tar en tur gjennom oslofjordtunellen for å levere i Oslo...

Er det mulig å få til en ordning der alle bare skriver en kode for hånd neste år?
Sliter også alltid med å finne en printer hvert år
Gjør som du gjorde i år med en liten twist: lever i DV43 litt seinere på dagen, bli med på årsmøtet og få lapper av meg. :cool: . Da slipper du å lure på om vi drakk opp ølene dine... .

Sist redigert:
4 minutter siden påmelding og innlevering til NM ble stengt.
Tenkte jeg skulle dele noen bilder av opp og nedturer. Mest opp :)

1772491872753.png
Denne esken hadde jeg mest lyst til å diskvalifisere. Esken var innbrudds-sikker, bobleplasten var innbrudds-sikker og det var jaggu også plast og bleier med boble tape-forseilinger rundt korken. Jeg brukte 10 ganger mer tid på hver av disse flaskene enn hva jeg har brukt på alle andre.

Denne derimot var enkel og åpne, og den skapte et stort smil i tillegg.
Desidert den mest kreative og artigste 'esken'.
1772492131744.jpeg

Her er den ryddigste esken. Mange flasker, men godt isolert og enkel å pakke opp
1772492217703.jpeg

En ny kategori er 'årets skuffelse'. Godt pakket. Enkel å åpne. Her kunne man enkelt ha hatt mange flere bidrag :)
Ser for meg en brygger med store ambisjoner, men ...
1772492362801.jpeg

Alt i alt særdeles mye godt og effektivt pakket øl.
Jeg vil be dere alle tenke på hvordan øl skal pakkes opp hos mottaker.
Vi har mange og store oppgaver. Fint om de ikke blir mer omfattende pga at noen har kjøpt Gaffa-teip på tilbud :cool:

Vis vedlegget 76848
Denne esken hadde jeg mest lyst til å diskvalifisere. Esken var innbrudds-sikker, bobleplasten var innbrudds-sikker og det var jaggu også plast og bleier med boble tape-forseilinger rundt korken. Jeg brukte 10 ganger mer tid på hver av disse flaskene enn hva jeg har brukt på alle andre.

Vis vedlegget 76849

Her er den ryddigste esken. Mange flasker, men godt isolert og enkel å pakke opp
Vis vedlegget 76850

En ny kategori er 'årets skuffelse'. Godt pakket. Enkel å åpne. Her kunne man enkelt ha hatt mange flere bidrag :)
Vis vedlegget 76851

Vi har mange og store oppgaver. Fint om de ikke blir mer omfattende pga at noen har kjøpt Gaffa-teip på tilbud :cool:
Flott samling av eksempler.

Jeg har et nærmest schizofrent forhold til gaffa. Det er utrolig kjekt til mye - som sagt tidligere f.eks. til å holde gamle mishandla Mercedezer sammen - men jeg har lært å hate det dypt og inderlig når det brukes for å gjøre det ekstra vanskelig å pakke ut konkurransebidragene til NM. Og jeg har tenkt (nesten) seriøst på om det ikke burde være diskvalifikasjonsgrunnlag. Det må da være mulig å klare å tenke den tanken at det å pakke ut ølet er en jobb som noen - som ikke får betalt for det - må gjøre?

Tenk om Posten kunne utvikle en egen eske for oss:). (Jeg veit at det ikke kommer til å skje, altså:)!)

Vis vedlegget 76848

Vis vedlegget 76849

Vis vedlegget 76850

Vis vedlegget 76851

Unnskyld..... Når du får min så var det for å sikre at esken ikke skulle revne med alle bidragene. Skal henge på en tapetkniv på utsiden neste år. Så da er det bare å mobbe meg, Jeg har kropp til å bære det. haha. Flott jobb dere gjør for oss alle håpefulle. Takk. :)

Jo mer tape dere bruker, jo mer kniv og makt må jeg beklageligvis bruke. Det går alltid ut over din øl…

Skal si unge lovende @msevland er kjapp på pletten å hente pakker. Rakk knapt å få varsel i appen om at forsendelsen var ankommet Joker Høybråten før den var hentet ut :)

Da er det bare å glede seg til statistikkene og gruglede seg til bedømmingene :beercheers:

Unnskyld..... Når du får min så var det for å sikre at esken ikke skulle revne med alle bidragene. Skal henge på en tapetkniv på utsiden neste år. Så da er det bare å mobbe meg, Jeg har kropp til å bære det. haha. Flott jobb dere gjør for oss alle håpefulle. Takk. :)
Angrende syndere får tilgivelse:).

De som ikke angrer, derimot, må brenne.

Vanlig pakketape holder for å forebygge revning. Bruk det, så sparer du tapetkniven;).

Tilbake
Topp