bryren
Sentralstyre
Imperial stoutGratulerer!
men fikk ikke helt tak i hvilket øl det var
Eller var det bare noe jeg overså i teksten?
Imperial stoutGratulerer!
men fikk ikke helt tak i hvilket øl det var
Eller var det bare noe jeg overså i teksten?
- eller kanskje plutseligVi innhenter flightskjema nå, så alt skal være på plass før eller senere.
Kan være kjekt til å kurerere depresjonen som følger av at man innser hva man har innlevert til NM i år4. mars lanseres Svarte natta på Vinmonopolet!
Har sentralstyret fått eksklusiv tilgang?? Her lukter det ny Epsteinskandale. «The Norbryggfiles».
Haha, dere finner ikke noe snusk på norbrygg sin disk! Brede sendte bilde til Morten, som sendte bilde til meg. Men, på fylkesledersamlingen i Kristiansand fikk vi alle smakt på den som vant NM. Jeg hadde kjøpt flere..Har sentralstyret fått eksklusiv tilgang?? Her lukter det ny Epsteinskandale. «The Norbryggfiles».
Ble oppskriften på dette vinnerølet publisert?
Du finner alle premierte oppskrifter fra 2025 her.Ble oppskriften på dette vinnerølet publisert?
Dette er litt av det jeg lurer på med en vinneroppskrift. For meg er en vinneroppskrift noe som jeg selv skal kunne gjenta. Det å levere noe som var eksepsjonelt vellykka i forhold til andre egne forsøk blir jo da vanskelig for selv et profesjonelt bryggeri å skulle gjenskape.Etiketten sier de bruker 9 malt typer. Jeg ser at vinneroppskriften brukte 12 pluss demerarasukker og treacle.