Det var kanskje noen som ville du skulle lage lettøl.Litt for lenge siden forrige brygg, ja.. Hva er feil her?
Vis vedlegget 79093
Heldigvis forsto jeg det ca ti sekunder etter at jeg hadde skrudd på vannet...
Det var kanskje noen som ville du skulle lage lettøl.Litt for lenge siden forrige brygg, ja.. Hva er feil her?
Vis vedlegget 79093
Heldigvis forsto jeg det ca ti sekunder etter at jeg hadde skrudd på vannet...
Det var komt kakemenn (julemanner) på Eurospar i dag..Du vet at sommeren går mot slutten når Nettavisen begynner å pushe julekalendere.
Mener å huske at jeg så dette eller noe lignende i Køben...Er ikke helt sikker på om dette er helligbrøde eller svært passende... kommer kanskje an på øltypen som var i fatet...Vis vedlegget 79358
Bildet er fra Ormidale hotell på Arran, men de er sikkert ikke alene om det¡Mener å huske at jeg så dette eller noe lignende i Køben...
Syns det så slik ut ja. Feil tråd?Lykke på alle mulige måter![]()
hehe - vel, egentlig. Men det er jo et veldig engstelig øl, da - en red(d) IPA. Og på korken står det RIP, så den har grunn til engstelsen. Det kan jo hende det går til helvete!Syns det så slik ut ja. Feil tråd?![]()
Jeg har gjort det der med krana til kokekjelen. Det var ikke morsomt, for det tok litt tid før jeg oppdaga det.Vis vedlegget 79445
Kunne vært mye værre - var heldigvis bare "forvasken" av gjæringskaret før bruk nåMen er så sabla typisk, glemmer å lukke bunnventilen.