Lervig Aktiebryggeri arrangerer sin første Hjemmebrygger Konkurranse!

andersreve skrev:
Marius, jeg har nok et rom fra fredag til lørdag kanskje, men bor et godt stykke utenfor Stavanger. Skal jo på konkurransen selv da, er påmeldt med brygg, men har enda ikke levert inn da det står mellom to forskjellige. Er veldig spent på å få profesjonell tilbakemelding på brygg. Kamerater benytter seg stort sett av i-hvilken-grad-likte-jeg-det-skalaen. Finnes det noe mer info om hva som skjer denne kvelden?
Takk for tilbud! :) Jeg har imidlertid ordnet meg overnatting hos noen bekjente i stavanger så det er i orden. Venter spent på noe form for program jeg også, sendte mail til Charles på Lervig og etterspurte men har ikke fått noe svar. Går vel egentlig ut ifra de ikke har alt klart enda, bare håper jeg rekker det meste da jeg kommer med fly fra bergen på ettermiddagen.
 
Da har jeg også levert mitt øl til min første konkurranse. Det blir spennende å få tilbakemeldingene. Ser fram til arrangementet.
 
avlevert og registrert!  :)
fikk samtidig tatt en nærmere kikk på Galaxy IPA'en som kommer snart.. ankommer Beverly på Torsdag visstnok..usikker hvor andre plasser den kan inntas med det absolutt første, men tar imot tips med takk! :)
 
Kan jeg melde meg på trinn 3? "Vær med på kåring av vinnerne på Lervig, 1. Februar 2013. Det blir musikk,
øl, utdeling av premier, og foredrag av bryggere og øleksperter."
 
Det lurer jeg også på :jaha:

terje_kristensen skrev:
Kan jeg melde meg på trinn 3? "Vær med på kåring av vinnerne på Lervig, 1. Februar 2013. Det blir musikk,
øl, utdeling av premier, og foredrag av bryggere og øleksperter."
 
Info fra Charles Magne om hjemmebryggerdagen:

Lervig Homebrewer Contest
Awards Ceremony Program
February 1, 2013

1800 - 1900: Guests arrive, receive welcome beer, mingling & music
1900 - c. 2000: Tasting and lecture by Mike Murphy and Charles Magne Melhus
c. 2000: Announcement of 1st, 2nd and 3rd prizes by Mike
c. 2030: Sneek peek of Lervig's newest product, Galaxy single hop IPA!

The event will be open until 2200 for those who wish to hang out and mingle or have questions for the brewers.  For those who haven't visited the brewery, there will also be the possibility of taking a short tour through the production facility.  See you there!

Det blir ikke servert noe mat (utenom kanskje noe bar snacks).
 
Det åpnes for hjemmebryggere som ikke har levert øl for å komme på hjemmebryggerkvelden på Lervig. Ta kontakt med Magne på Lervig på mail.
 
Tilbake
Topp