Tatt i fra fellesmail sendt ut til deltakere av Lervigs hjemmebryggerkonkurranse:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Da var alle ølene vurdert og resuktatene inne! For de som ikke kan komme på fredag, blir vinnerne annonsert på Facebook i etterkant. For resten av dere, her er programmet for prisutdelingen:
1800 - 1900: Guests arrive, receive welcome beer, mingling & music
1900 - c. 2000: Tasting and lecture by Mike Murphy and Charles Magne Melhus
c. 2000: Announcement of 1st, 2nd and 3rd prizes as well as a list of all the finalists
c. 2030: Sneek peek of Lervig's newest product, Galaxy single hop IPA!
The event will be open until 2200 for those who wish to hang out and mingle or have questions for the brewers. For those who haven't visited the brewery, there will also be the possibility of taking a short tour through the production facility.
I tillegg til dette så hadde vi tenkt å bruke deltakerølene som en type smaking-spill, hvor gjestene blindsmaker på en øl og skal gjette stil, ingrediesner, osv. Dersom det er noen som absolutt ikke vil at vi skal server ølen din på prisutdelingen, vennligst gi meg beskjed på forhånd. Jeg skal dele ut poengskemaene til de som er interessert i å ha dem, bare finn meg etter vinnerne er annonsert. Det blir ingen ordentlig mat servert, men det blir noen småsnacks til ølen. Vi sees på fredag!
Det er lov å ta med seg en gjest eller to, og at det blir ingen kostnad for å være med, men vi tar gjerne donasjoner for ølen brukt i smakingene og tips til frivillige.