Det jeg klarte å finne ut er at Emil Petersen ledet bryggeriet fra 1937 og at han døde i 1974. Vil vel således være logisk at flaska er fra sent -60/tidlig 70tallet.Fikk denne flaska etter en opprydding. Noen som kan anslå hvor gammel den er? Og veit noe om denne Emil Petersen?
Vis vedlegget 68292
Takk! Stemmer bra med andre ting som var i samme haugen, som et nummer av New Musical Express fra 1966.Det jeg klarte å finne ut er at Emil Petersen ledet bryggeriet fra 1937 og at han døde i 1974. Vil vel således være logisk at flaska er fra sent -60/tidlig 70tallet.
Litt info her: https://www.flens.de/verstehen/detail/historie-brauereichronik/
Ser på en av de avbildede annonsene at de iaff. den gang brukte Saaz...
Han figurerer stadig på etiketten til Flensburger.Det jeg klarte å finne ut er at Emil Petersen ledet bryggeriet fra 1937 og at han døde i 1974. Vil vel således være logisk at flaska er fra sent -60/tidlig 70tallet.
Litt info her: https://www.flens.de/verstehen/detail/historie-brauereichronik/
Ser på en av de avbildede annonsene at de iaff. den gang brukte Saaz og hadde 38 IBU...
Det vil jeg si er den mest veltrimmede hekken jeg har sett på internett.
Den Sierraen kan umulig å ha rukket å få amerikansk statsborgerskap før den utvandret…Ble en liten shopping i dag.
Til stor overraskelse var Sierra Nevada'en jeg bestilte 2024 utgaven, flasket i Mars.
Ikke verst for og være øl fra USA.
Ser frem til og få testet denne!
Fornøyd med oxebaren?Alt klart for tre uker på Vestlandet, Tysvær.
Har resten liggende klart på hytta.
Skal brygge en Best Bitter. Kvernet malt, inkl. vannjustering i kveld. Humle og gjær ligger i kjøleskapet til avreise
Vis vedlegget 68436
Har noen hundre sider med fag. Leser helst papir på kaien.
Det kan jeg svare på til uka. Kjøpte den til hytta. Ganske sikker på at den dekker mitt behov 100%Fornøyd med oxebaren?
Har brukt oxebar i ca 2 år nå, og er veldig fornøyd. Kjapt å få i co2, og bruker picnic tap 2.0 på deFornøyd med oxebaren?
Gleder meg til å teste den med nukatap mini. Da kan den ligge i kjøleskapetHar brukt oxebar i ca 2 år nå, og er veldig fornøyd. Kjapt å få i co2, og bruker picnic tap 2.0 på de
BrukteGleder meg til å teste den med nukatap mini. Da kan den ligge i kjøleskapet
Har nå testet den og har variert erfaring.Fornøyd med oxebaren?