Gjensyn med gamle venner?
En dråpe de-foam løser detDet hadde gjæra godt i natt for gjærlåset var tomt for vatn
Ikke dumt! Er det ikke en mulighet at de-foam endrer pH-verdien slik at skyllemidlet ikke lenger er effektivt? Jeg har gått over til å koke vann, kjøle det ned og deretter tilsette i vannlåsen. Får alltid slike vulkaner når jeg bruker bøtte med vannlåsEn dråpe de-foam løser det
Jeg bruker Starsan oppløsning med denne dråpen de-foam. Men, man kan lage bryggertabber: https://forum.norbrygg.no/threads/bryggertabber.581/post-539006Ikke dumt! Er det ikke en mulighet at de-foam endrer pH-verdien slik at skyllemidlet ikke lenger er effektivt? Jeg har gått over til å koke vann, kjøle det ned og deretter tilsette i vannlåsen. Får alltid slike vulkaner når jeg bruker bøtte med vannlås
God lyden selvDet hadde gjæra godt i natt for gjærlåset var tomt for vatn
Noen Størteberger blir alltid med hjem fra Charlottenøl og flesk330 kronor for denne gjengen her? Det er ganske deilig å være norsk i Sverige også.
Æ på LIllehammer vi har det vet duForeldrene mine kom hjem fra Lillehammer i går med arvegods etter Morfar og øl fra polet.
Så absolutt!Æ på LIllehammer vi har det vet du
Lykke til alle 3 fra nordSavner Oslomesterskapet i Ølbrygging i Gamlebyen, arrangert av @Bård. Det var første gang Christian, Tor og jeg hadde felles stand med en gedigen poster.
Det året den og IKT-NM (arrangert av @Anders V.) ble avlyst, var første året Norbrygg Oslo arrangerte Klubbmesterskapet i Oslo
Men på vårt første Oslomesterskap i Ølbrygging, så…
Christian vant no publikums-greier
Jeg vant no dommer-greier
Men det var bare Tor som gikk tom for øl
Savner IKT-NM også
Good times
Vis vedlegget 67667
Fullt hus og super stemning på "Klubbmesterskapet" i Oslo fredag 3. november - Norbrygg
Det har blitt en svært hyggelig tradisjon med høstens «Klubbmesterskap» i Oslo. Dette er en konkurranse etter publikums favoritt-modellen, som innebærer at hjemmebryggere serverer sine øl til publikum som stemmer fram de bryggene de liker aller best. I år samlet over 50 personer seg i de flotte...norbrygg.no
Hoi, de to fra Hogna har jeg ikke sett. Må prøves.Foreldrene mine kom hjem fra Lillehammer i går med arvegods etter Morfar og øl fra polet.
Polet her i byen er av de aller best utstyrte i landet og spesielt når det kommer til ølSå absolutt!
Flott plass, var der mye når jeg var liten på sommerferie.