Skogslik
Norbrygg-medlem
Så absolutt!Æ på LIllehammer vi har det vet du![]()
Flott plass, var der mye når jeg var liten på sommerferie.
Så absolutt!Æ på LIllehammer vi har det vet du![]()

norbrygg.no
Lykke til alle 3 fra nordSavner Oslomesterskapet i Ølbrygging i Gamlebyen, arrangert av @Bård. Det var første gang Christian, Tor og jeg hadde felles stand med en gedigen poster.
Det året den og IKT-NM (arrangert av @Anders V.) ble avlyst, var første året Norbrygg Oslo arrangerte Klubbmesterskapet i Oslo
Men på vårt første Oslomesterskap i Ølbrygging, så…
Christian vant no publikums-greier
Jeg vant no dommer-greier
Men det var bare Tor som gikk tom for øl
Savner IKT-NM også
Good times
Vis vedlegget 67667
![]()
Fullt hus og super stemning på "Klubbmesterskapet" i Oslo fredag 3. november
Det har blitt en svært hyggelig tradisjon med høstens «Klubbmesterskap» i Oslo. Dette er en konkurranse etter publikums favoritt-modellen, som innebærer at hjemmebryggere serverer sine øl til publikum som stemmer fram de bryggene de liker aller best. I år samlet over 50 personer seg i de flotte...norbrygg.no
Hoi, de to fra Hogna har jeg ikke sett. Må prøves.Foreldrene mine kom hjem fra Lillehammer i går med arvegods etter Morfar og øl fra polet.
Polet her i byen er av de aller best utstyrte i landet og spesielt når det kommer til ølSå absolutt!
Flott plass, var der mye når jeg var liten på sommerferie.
konstaterekunne jegkonstantere
Av og til er det irriterende at man ikke kan redigere andres poster...konstatere
Har merket meg tilsvarende på "min" post i butikk."Deilig" bilde blir kanskje feil, men da jeg var innom for å hente noe annet i dag, kunne jeg konstantere at jeg neppe er eneste hjemmebrygger på mitt hentested...
Vis vedlegget 67755
Grei løsning på motorisert mølle det der.Montert!
Hvilken filial av Vinmonopolet er det snakk om?Liker totalt sett bedre å handle på denne butikken
Bedre priser, og alt som har gått ut på dato får jeg gratis når jeg spør om halv pris
Vis vedlegget 67848
Ryddigste byggeplassen jeg har sett. Gleder meg til å se fortsettelsen, her må du komme med oppdateringer!Vi flyter bryggeriet fra garasjen til underetasje. Endelig kan jeg brygge når jeg vil. Håper vi er ferdige etter sommerferie.