Hvordan telefon bruker du?
Jeg har Brewfather på Samsung telefon og tab og har aldri hatt problemer.
Hvordan telefon bruker du?
Samsung Galaxy S21+. Har vel et 20-talls kræsj pr brygging. Timerne funker heldigvis likevel.Hvordan telefon bruker du?
Jeg har Brewfather på Samsung telefon og tab og har aldri hatt problemer.
Jeg antar at du har prøvd å avinstallere og installere på nytt?Samsung Galaxy S21+. Har vel et 20-talls kræsj pr brygging. Timerne funker heldigvis likevel.
… men da har du ihvertfall identifisert problemet…Samsung Galaxy S21+. Har vel et 20-talls kræsj pr brygging. Timerne funker heldigvis likevel.
Man trenger i 90% av tilfellene ikke bruke en APP når kilden er en webside. Unntaket er når man trenger tilgang til resurser på telefonen (kamera, lyssensor osv).Har du prøvd webversjonen via Chrome?
Nei, men bør nok det.Har du prøvd webversjonen via Chrome?
PostNord?
Yeasterday?
PostNord?
Å, har de kopiert forretningsmodellen til PostNord, nå.«Vanlige» posten
Nesten så jeg får lyst til å si det er som fortjent... men det sier jeg selvsagt ikkehandle inn til en meksikansk lager.
Tenk om det bare fantes en løsning hvor man kunne ha all den ferdige øla på en stor flaske? Kanskje av rustfritt stål tilogmed? Hva om man kunne tilført Co2 til den flaska for å karbonere og tappe? Man kan jo drømme.
Det hadde vært saker det!
Du som flasker mye så vil jeg på det varmeste virkelig anbefale korkemaskinen de har på Brewshop. Du korker med bare en finger på vektarmen.Bildet viser vel ikke noe som er så fryktelig
Jeg har verdens beste korkemaskin, så den har jeg ikke bruk for. Trur ulykkene hendte med flasker jeg hadde tørrsterilisert i steikeovn. Dårlig ide. Har flaska noen tusen sida da, og det har gått bra.Du som flasker mye så vil jeg på det varmeste virkelig anbefale korkemaskinen de har på Brewshop. Du korker med bare en finger på vektarmen.
Doc Revolution korkemaskin bordmodell
Doc Revolution, kraftig korkemaskin bordmodell for flasking av ølbrewshop.no