Fylle opp med co2, og når man først er i byn, så må man på fisefin restaurant
Jeg bruker utelukkende SodaStream og ser langt flere fordeler enn ulemper.Er det ikke bedre å refylle og kanskje kjøpe et større apparat?
Det kommer vel an på hvor langt det er til nærmeste byttestasjon..?Joda, men er det ikke bedre å refylle/ innbytte istede for å kjøpe så mange ..
Dette var innbytte. 320 kr for 8 stkJoda, men er det ikke bedre å refylle/ innbytte istede for å kjøpe så mange ..
‘Den gyldne måke’Fylle opp med co2, og når man først er i byn, så må man på fisefin restaurant
Mener AGA (Linde) og Wassermaxx skal være OK.Det er mye billigere med sodastream/wassermax.
Men
Etter å ha erfart hvem som står bak har jeg råd til å holde meg til mitt moralske kompass.
Vikingsoda (Byggmax) er svensk utfra ett kjapt søk.Mener AGA (Linde) og Wassermaxx skal være OK.
Da håper jeg det var Aga jeg kjøpte sist. Veit det ikke var SodaStream, men visste ikke at wassermaxx var samme greia.Usikker på wassermaxx. Finner at de er kjøpt opp av sodastream. Sodasteam er sterkt knytta til Israel såvidt jeg greier å finne ut.
AGA er helt ok.
De er beregnet på nitrokaffe, men noen bruker dem også til øl, da helst stout. Hadde en sånn en kort periode. Lager greit nitroskum, men fant vel ut at det er like greit med vanlig co2-karbonering på stout. Så skal det sies at jeg drikker lite av den typen øl, så kanskje andre kan ha mer glede av en sånn. I tillegg klarte jeg ikke å venne meg til kald nitrokaffe, så da solgte jeg den igjen nokså kjapt.En kompis av meg har en slik han kom med. Den skal vi prøve med den Guinnish batchen jeg har gående. Denne har ei nitrogen patron inn toppen som vi da åpner når vi ska teste øllet. Tar 3 liter-. Noen som har erfaring med slike ?
Vis vedlegget 73288