Stiv Kuling
Norbrygg-medlem
Vi fikk nettopp levert øl til dømming i en salig trekasse med individuelle bur som hadde 5cm skumgummi på alle kanter, hengslet lokk med eksenterlås og hengelås med kode. Ikke en tape bit å sporeAngrende syndere får tilgivelse.
De som ikke angrer, derimot, må brenne.
Vanlig pakketape holder for å forebygge revning. Bruk det, så sparer du tapetkniven.
Regner med han får den under forutsetning av at den ikke brukes merTror avsender har en plan om at han skal ha den med hjem når han er forbi ved anledning.
Lå koden vedlagt, eller satsa vedkommende på at dere hadde baufil eller boltsaks tilgjengelig?hengelås med kode.
Navn på øl, det har jeg sjelden og måtte improvisere. Det er kun synlig for meg, right?
Navnet vil fremkomme på diplomet. Dersom du blir Årets Hjemmebrygger kan man endre navn (ved behov).Det blir hva ølet heter når du vinner og ølet skal ut i butikkene.![]()
I første omgang er det bare ølnr, ølnavn og poeng. Når NM finalene er ferdige, blir det med bryggernavn i tilleggDe kommer i resultatlistene som på eksempel under om det er samme opplegg som tidligere år
Vis vedlegget 76853
Regner med han får den under forutsetning av at den ikke brukes
Kode ble tilsendtLå koden vedlagt, eller satsa vedkommende på at dere hadde baufil eller boltsaks tilgjengelig?
Statistikken venter i første omgang på at øl blir mottatt og registrert hos meg.Når begynner morroa og når kan det tittes på statestikker?

Det kommer ikke ølet mitt godt ut avEn ting jeg gleder meg til i årets nm er å få ølet mitt vurdert av dommere som relativt nylig har vært på studietur til engelske puber. Det blir stas, selvsagt særlig om jeg kommer noenlunde greit ut av det, men egentlig uansett. Bra jobba med kompetanseheving, domkom.
DittoDet kommer ikke ølet mitt godt ut av![]()
Man kan vel si at NM-mottaket fikk litt ansiktsløfting i årFor to dager siden, gikk pallene ut til dømmestedene. Vi ønsker dem alle en sikker reise og et godt mottak.
Tusen takk til Håkon Bugge (som måtte skynde seg videre) og Anders for fabelaktig hjelp til bæring og pakking
Vis vedlegget 76974