NM 2026, den store diskusjonstråden

Hei alle deltakere.
Klart det kommer statistikk... men som alltid - kommer den når du minst forventer det :cool:
Spøk til sides. Vi er ganske få som håndterer NM. Når det kommer til statistikk, er det kun jeg som har oversikt over hele NM. Årsaken er at vi ikke ønsker at noen skal ha tilgang til info som andre ikke har.
Siden jeg i år både hadde ansvar for NM + all flaskeinnsamling, måtte jeg prioritere. Etter innsamling, var det naturlig at jeg bistod Arne som Dommerkontakt i O&A med transport til DV43 og deretter mottak.
Nå har Arne laget flighter for Oslo, og jeg har tid til å se litt på tallene...
Under har jeg hentet rått fra systemet. Det kan være feil... så dersom dere finner noen, ta kontakt :)

1774646928665.png

Hei alle deltakere.
Klart det kommer statistikk... men som alltid - kommer den når du minst forventer det :cool:
Spøk til sides. Vi er ganske få som håndterer NM. Når det kommer til statistikk, er det kun jeg som har oversikt over hele NM. Årsaken er at vi ikke ønsker at noen skal ha tilgang til info som andre ikke har.
Siden jeg i år både hadde ansvar for NM + all flaskeinnsamling, måtte jeg prioritere. Etter innsamling, var det naturlig at jeg bistod Arne som Dommerkontakt i O&A med transport til DV43 og deretter mottak.
Nå har Arne laget flighter for Oslo, og jeg har tid til å se litt på tallene...
Under har jeg hentet rått fra systemet. Det kan være feil... så dersom dere finner noen, ta kontakt :)

Vis vedlegget 77174
Du har gjort en voldsom jobb i år Morten. Takk.

Jeg har levert 8 øl.
4 i forholdvis populære ølstiler hvor det er totalt 66 bidrag.
De 4 siste i mindre populære ølstiler, derer det totalt 7 bidrag.
Gleder meg til resultatene begynner å komme.

Jeg har levert 8 øl.
Kjempe jobb av Morten, helt enig!

Så klart vi har levert 8 øl:D
Er ikke alene om det..
Det blir 8 lodd i den store trekningen:)

Jeg har levert 8 øl.
Skryten av meg selv, var mest ment som en honnør til Finn som har samlet øl i mange år.
Ser at det absolutt ikke kom frem slik :cool:
Selvskryt er ikke så ille det heller :)

Takk til alle som har bidratt til nå, og takk til alle dommerkontakter / dommerne som nå skal dra NM i land.
Vi er et stort team som jobber sammen på en fantastisk god måte.
Ikke minst takk til bryggerne.
Takk til dere alle

Tilbake
Topp