Stiv Kuling
Norbrygg-medlem
Tenkte mer på som tidligere år som hvor mange påmeldre brygg, hvor mange bryggere, hvor mange sendte faktisk inn osvVi i Bergen har første heat(av 3) til dømming i morgen, så du må nok finne frem tålmodighetssalven.
Tenkte mer på som tidligere år som hvor mange påmeldre brygg, hvor mange bryggere, hvor mange sendte faktisk inn osvVi i Bergen har første heat(av 3) til dømming i morgen, så du må nok finne frem tålmodighetssalven.

Du har gjort en voldsom jobb i år Morten. Takk.Hei alle deltakere.
Klart det kommer statistikk... men som alltid - kommer den når du minst forventer det
Spøk til sides. Vi er ganske få som håndterer NM. Når det kommer til statistikk, er det kun jeg som har oversikt over hele NM. Årsaken er at vi ikke ønsker at noen skal ha tilgang til info som andre ikke har.
Siden jeg i år både hadde ansvar for NM + all flaskeinnsamling, måtte jeg prioritere. Etter innsamling, var det naturlig at jeg bistod Arne som Dommerkontakt i O&A med transport til DV43 og deretter mottak.
Nå har Arne laget flighter for Oslo, og jeg har tid til å se litt på tallene...
Under har jeg hentet rått fra systemet. Det kan være feil... så dersom dere finner noen, ta kontakt
Vis vedlegget 77174
Kjempe jobb av Morten, helt enig!Du har gjort en voldsom jobb i år Morten. Takk.
Jeg har levert 8 øl.
4 i forholdvis populære ølstiler hvor det er totalt 66 bidrag.
De 4 siste i mindre populære ølstiler, derer det totalt 7 bidrag.
Gleder meg til resultatene begynner å komme.
Skryten av meg selv, var mest ment som en honnør til Finn som har samlet øl i mange år.Du har gjort en voldsom jobb i år Morten. Takk.
Jeg har levert 8 øl.
4 i forholdvis populære ølstiler hvor det er totalt 66 bidrag.
De 4 siste i mindre populære ølstiler, derer det totalt 7 bidrag.
Gleder meg til resultatene begynner å komme.
Omvendt grensehandel: kan svenskene arrangere SM i Norge?SM2026: Ikke flaskekonkuransen, men PF i Sverige avlyses
![]()
SM inställt – bryggare riskerade att lagföras - Beernews
SM i hembryggning i Umeå ställs in. Anledningen är att polisen i Umeå anser att de bryggare som serverar sina öl kan göra sig skyldiga till brott och lagföras. – Vi som förening kan förstås inte riskera att våra medlemmar riskerar att lagföras, säger Christoffer Sörensen, ordförande i Svenska...www.beernews.se
Vi er dessverre i et vakuum.Noen drypp for å døyve spenningen i ventetiden hadde ikke vert feil![]()
Men dømming pågår som planlagt, lastebilen med flaskene på vei til Bergen forsvant ikke i stormen Dave eller noe? Det er jo også fin informasjon for å roe nervene.Vi er dessverre i et vakuum.
Dømming pågår
Det vil være feil å gi noen fordeler
Beklager
M
Pga Landsmøtet, har vi tatt en liten pause.Blir alle NM resultater publisert samtidig?
Noen må kaste ut en redningsbøyePga Landsmøtet, har vi tatt en liten pause.
Sitter nå igjen med skjema.
Flighter som har gjennomført finale, kan publiseres… straks noen får hode over vannet![]()