15 liters gjæringsbøtte - gjærlås eller ikkje?

Søkte på forumet, men fann ikkje eit liknande emne, så eg fyrer laus med ein ny tråd.

Det har seg slik at bryggeånda kom plutselig over meg i dag, og eg fann ut at eg kan jo lage ein liten 10-litersbatch med snadder, "fort og gæli", med 1,5 kg spraymalt eg har liggande pluss litt ekstra godsaker i ein meskepose (partial mash), samt humle og tørrgjær sjølvsagt. Til slike småbatcher kjøpte eg eit 15 liters gjæringsspann (Young's) då eg var innom Vestbrygg for ei stund siden. Då eg spurte om kvar gjennomføringa til gjærlåsen var, sa han at lokket på spannet er sjølvluftande når trykket er stort nok og at eg ikkje behøvde gjærlås. Har nokon her inne erfaringar med å bruke desse spanna utan gjærlås? Eller kan eg vente meg ei gjærbombe og kraftig husvask?

Kan du bare legge lokket lett på så kan jo det være en mulighet. Så sant støv ikke kan komme seg inn skal du være ganska så safe.

Sant nok, sant nok.. Jau, trur det får bli løysninga! Ikkje har eg bor med rett dimensjon liggande uansett, så dèt er jo utelukka.. Takkar! :)

Tilbake
Topp