29.01.2011 Hjemmebryggerdager hos Nøgne Ø

Da er jeg også påmeldt til Januars store begivenhet, kan ikke all verden om selve bryggingen så det skal bli moro og lære litt..
 
47 påmeldte så langt! Det vil si at snart er man ikke sikret seg plass dersom man venter med å melde seg på her. Har sagt ifra til Nøgne Ø, og når de mener de har fått nok påmeldinger (evt inkludert noen reserve) så vil påmeldingsskjemaet bli stengt.
 
2 personer fra Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug er påmeldt. Jeg tror ikke jeg får anledning til å dra selv. :(
 
meldte meg på for et par dager siden. Gleder meg til å møte folk med samme interesse - og ikke minst gå i bryggkjelleren på nøgne ø..
 
Da er det kommet inn nok påmeldinger og dermed er det nå stengt for påmelding.

Nøgne Ø synes at det var svært hyggelig at så mange meldte seg på så raskt. De vil snart sende ut en melding til alle som har vist sin interesse. Betalingsfristen er innen 20. desember og de som ikke har betalt til da vil miste plassen sin til fordel for andre interesserte. Det betales inn på kontonr 2801 07 25439 merket med hjemmebryggedag og navn.
 
Er du sikker på den infoen Eduard, eller bør man vente til man får opplysninger fra Nøgne Ø. Syns det er greit å få betalt så fort som mulig.
 
Dette er infoen slik jeg nesten bokstavelig fikk den fra Nøgne Ø. Men hvis du har spørsmål så kan du gjerne høre direkte med bryggeriet. Telefonnummeret står i øverste posten i denne tråden.
 
Ja, eller faktisk klare å vente til infoen kommer for en gangs skyld... Blir litt revet med innimellom med dette brygge greiene! Skulle jo være en billig og grei hobby dette ble jeg fortalt, alt du trenger finner du i garagen og greier!! Hmm joda, tror ikke jeg skal legge sammen kronene som er brukt til nå, det blir en hinsides pris pr flaske øl. Hvis man i tillegg skal dele det kun på det ølet som faktisk har vært godt i tillegg, ja da er det faktisk snakk om edle dråper man drikker. Men det driter jeg i, for dette er morsomt!! Penger er kun ett verktøy man trenger for å få jobben gjort!!
 
Det kan vel være greit å få en bekreftelse fra NØ at man faktisk er påmeldt før man betaler...
 
Jeg gjør som i fjor.  De som trenger gratis overnattingsmulighet kan overnatte hos meg.

Jeg bor ca 5 minutters gangeavstand fra Nøgne Ø. Jeg har sendt familien ut av huset, så jeg har hele huset og garasjen ledig.

Det er ikke noe problem å komme på Fredag, da kan vi kose oss litt på fredagskvelden ;-)

Vi kan også samles hos meg etter at vi er ferdig på Nøgne Ø på lørdagskvelden.

Det blir heller ikke noe problem med overnatting 26.3 så sant huset overlever første kvelden.

Jeg har plass til ganske mange, men send meg en PM så du er sikker på at det er plass (jeg klarer ikke alle 50).

Hilsen Ramsvatn
 
Ramsvatn skrev:
Jeg gjør som i fjor.   De som trenger gratis overnattingsmulighet kan overnatte hos meg.

Jeg bor ca 5 minutters gangeavstand fra Nøgne Ø. Jeg har sendt familien ut av huset, så jeg har hele huset og garasjen ledig.

Det er ikke noe problem å komme på Fredag, da kan vi kose oss litt på fredagskvelden ;-)

Vi kan også samles hos meg etter at vi er ferdig på Nøgne Ø på lørdagskvelden.

Det blir heller ikke noe problem med overnatting 26.3 så sant huset overlever første kvelden.

Jeg har plass til ganske mange, men send meg en PM så du er sikker på at det er plass (jeg klarer ikke alle 50).

Hilsen Ramsvatn

Ah, den muligheten sier jeg ja til neste år, deal? ;)
 
Young skrev:
Jeg fikk bekreftelse på påmelding og på at innbetalingen var mottatt den 10.desember.

Har hørt om en til som har fått dette så jeg begynte å bli litt nærvøs...  Sendte en henvendelse til Nøgne-Ø og etterspurte bekreftelse. Fikk da til svar at : Vi går gjennom lista og innbetalingene til mandag. Da vil alle få en beskjed.
Dette svaret fikk jeg mandag 20.12 så da skulle de vel gå igjennom på mandag 27.12.  Vi får tro at de har tatt seg en velfortjent juleferie og at det er mandagen som kommer i morgen det var snakk om!

Lever ennå i håpet :)  (ellers har jeg ett hotelltrom som kan leies bort den aktuelle helgen..)
 
Jeg fikk en telefon fra NØ på lillejulaften, da drev de og gikk gjennom listen. Virker som om det har vært noe registreringskluss, de måtte i alle fall ha beskjed om hvilken gjær jeg ønsket på nytt, selv om dette var blitt oppgitt i reserveringen.

60 stykker ble jeg fortalt at deltar.
 
Jeg veit om ihvertfall en som er rimelig klar for helg nå!! Gleder meg til å møte masse bryggere og til å få bli med inn i det aller helligste hos Nøgne Ø!
For ikke å snakke om all galskapen vi sikkert skal innom vi som skal bo hos Ramsvatn, detta blir bra  ;D

Vi sees!!
 
Tilbake
Topp