Morten K. Agerup Myhr skrev:Noen andre som skal vansmekte på Grimstad Vertshus i kveld?
MM
Et lite tips til de som er glad i øl... Apotekergården i Grimstad har som mål å til en hver tid ha alle Nørne-Ø sine øl i sortimentet.Young skrev:Nei, vi skal overnatte på hytta, men jeg kan ihvertfall gi deg en miniguide til Grimstads pubmiljø dersom det trengs.Morten K. Agerup Myhr skrev:Noen andre som skal vansmekte på Grimstad Vertshus i kveld?
MM
Den slutter jeg meg til! Gleder meg til å se alle igjen!Leffe skrev:Stor takk til Ramsvatn for hans gjestfrihet! Helt topp å kunne gå til og fra ett slikt "hjemmebrygger treff". Flott servering fikk vi også!
Takk til alle andre som var med hos Nøgne Ø, morsomt å treffe så mye gærninger samla på ett sted ;D
Vi sees i Mars!
Det er vel kristianiastudentenes haandbryggerlaug på vei hjem. Det var ikke rent lite de handla, nei!TrondH skrev:Dette bilde tok jeg mellom Grimstad og Arendal....håper de kom velberget helt til Oslo med dette kjempelasset med malt
JørnP skrev:Det er vel kristianiastudentenes haandbryggerlaug på vei hjem. Det var ikke rent lite de handla, nei!
Young skrev: