29.01.2011 Hjemmebryggerdager hos Nøgne Ø

Jeje, bra at ihvertfall en av de 50 som er påmeldt er gira da  :fyflate: 

hmmm, mulig jeg har begynt for tidlig med smakinga her nå.............  :jaha:
 
Nå begynner det å bli klart for å ta imot gjester, må bare få ut kjerring og unger.

Har regnet ut at 16% av alle deltagerne på hjemmebryggerdagene kommer til å bo hos meg. Det blir morro.

Så til dere som ikke ville bo hos meg :  Dere går glipp av en fest på fredag med nyfiska sørlandsreker som hovedrett.
Etterpå skal vi kose oss i mitt utendørs boblebad med hjemmebrygga øl. Frokost på lørdags morgen vil være egg og bacon.

Til dere som har valgt hotell:  Håper dere koser dere å.

Vi sees i morgen 
 
Er nok _mange_ som teller minutter nå... :-D)))

Her sitter det vaffal en som er litt sint på seg selv over ikke å ha vært litt mer frekk og frempå og spurt om plass i herberget hos Ramsvatn - det høres unektelig trivelig ut!

Noen andre som skal vansmekte på Grimstad Vertshus i kveld?

MM
 
Young skrev:
Morten K. Agerup Myhr skrev:
Noen andre som skal vansmekte på Grimstad Vertshus i kveld?

MM
Nei, vi skal overnatte på hytta, men jeg kan ihvertfall gi deg en miniguide til Grimstads pubmiljø dersom det trengs.
Et lite tips til de som er glad i øl...   Apotekergården i Grimstad har som mål å til en hver tid ha alle Nørne-Ø sine øl i sortimentet.  

Og mellom oss......  Hvis du spør så kan du få kjøpt en øl fra lageret som heter Nøgne Ø Julenatt, den er fra Batch #165 tror den ble brygget i ca 2002.. Jeg har smakt den ;-)
 
Her er vi inne direkte fra festen hos Ramsvatn. Legger med et lite bilde :skitbra:
 

Vedlegg

  • DSC_0005.JPG
    DSC_0005.JPG
    3,9 MB · Sett: 496
Ser meget koselig ut. Men etter alle de flaskene - fremdeles i stand til å ta fine bilder - og ikke minst - sent - og så være i stand til å betjene PC og legge inn bilder og tekst og alt?
Er det bare lettøl som konsumeres ....  ;-))
 
Stor takk til Ramsvatn for hans gjestfrihet! Helt topp å kunne gå til og fra ett slikt "hjemmebrygger treff". Flott servering fikk vi også!

Takk til alle andre som var med hos Nøgne Ø, morsomt å treffe så mye gærninger samla på ett sted ;D

Vi sees i Mars!
 
Leffe skrev:
Stor takk til Ramsvatn for hans gjestfrihet! Helt topp å kunne gå til og fra ett slikt "hjemmebrygger treff". Flott servering fikk vi også!

Takk til alle andre som var med hos Nøgne Ø, morsomt å treffe så mye gærninger samla på ett sted ;D

Vi sees i Mars!
Den slutter jeg meg til! Gleder meg til å se alle igjen!
 
Dette bilde tok jeg mellom Grimstad og Arendal....håper de kom velberget helt til Oslo med dette kjempelasset med malt  :eek:
 

Vedlegg

  • DSC00060.JPG
    DSC00060.JPG
    2,2 MB · Sett: 352
TrondH skrev:
Dette bilde tok jeg mellom Grimstad og Arendal....håper de kom velberget helt til Oslo med dette kjempelasset med malt  :eek:
Det er vel kristianiastudentenes haandbryggerlaug på vei hjem. Det var ikke rent lite de handla, nei!
 
Det var en topphelg! Veldig kjekt å møte mange hyggelige hjemmebryggere, samt personalet på Nøgne Ø. Og takk til 'Speidelman' Ramsvatn for stor gjestfrihet hjemme hos seg! Gleder meg også til neste avsnitt av Hjemmebryggerdagene. Det gjærer godt i spannet her!
 
JørnP skrev:
Det er vel kristianiastudentenes haandbryggerlaug på vei hjem. Det var ikke rent lite de handla, nei!

Ryktene forteller at hengeren inneholdt 570 kg malt og 12,5 kilo humle. Bør holde mer eller mindre ut 2011. :D

Det ergelige var at hengeren var pakket fortung, så gutta måtte stoppe, ta av den fint pakkede plasten og pakke om hele hengeren...
 
Tilbake
Topp