29.01.2011 Hjemmebryggerdager hos Nøgne Ø

Bård skrev:
Hold av en plass til meg......til neste år.


Er så misunnelig atte.

Burde vært mulig å bestille plass til neste år allerede :), jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal klare å dra dit, men brygging av Beer Geek Breakfast er absolutt tiltalende! :)
 
Da var den i boks..   Lokalet er reservert   :skitbra:

Det jeg tenker på er at alle som ønsker det kan reise opp fra NØ for å fortsette festen der, håper det blir endel for det er plass til alle.

Fint om folk selv kunne ta med endel å drikke selv + noe ekstra til andre. Oppfordrer godtfolket til å ta med seg litt snacks.

Til de som vil overnatte:

Ta med liggeunderlag og sovepose. Ønsker du å spise frokost på Søndagen må du ta med det selv.

PS!!  Vasking trenger vi ikke å tenke på, men det hadde vært fint med litt hjelp til å rydde på Søndagen slik at jeg ikke må gjøre det alene.

(nå blir kjerringa glad....  ho trenger ikke flytte ut  :)  )
 
Lurte bare på en ting ang festlokale.

For 500kroner kan vi låne forsterker. Er det noe vi har lyst til?  Det er noen svære diskotekhøytalere.

Alternativer er at en av oss tar med seg egen forsterker for høytalerne er med i prisen.  (jeg har ikke en)

Hva sier dere?

Hva med nattmat?  Kansje vi kan betille pizza?

Og en ting til.  Det er jo plass til alle der, men er det noe vi kan gjøre for at flest mulig blir med opp etter at vi blir kastet ut av NØ?  Leser alle denne tråden her?

Ole P
 
Storskjerm rundt kl 20.00 ?

:skitbra: :skitbra: :skitbra: :skitbra: :skitbra: :skitbra: :skitbra:

:amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen:

Mat og musikk er konge!

morten & pål
 
Jeg klarer ikke å skaffe tv..

Vi får gjøre det med gamlemetoden (radio).

Husk å ta med kontanter til pizzaen slik at vi ungår at x stykker står i kø med kort.

Kan noen ta med musikk?
 
Jeg har en Sumo 250w forsterker (Nelson Pass) fra 80 tallet som driver det meste. Men den er desverre hjemme!!!  :'( :'( :'(
Den driver mine selvbygde 2-veis PA høyttaler med JBL 2226H 15" bass og 2"horndiskant. Noe fantastisk trøkk! Disko og funk for alle penga!!!

Er på jobb i Flekkefjord og kommer til Grimstad på lørdag og jeg henter Morten på Arendal Rutebilstasjonen kl 16.00. Der han spiser "rifla pomfri!"

Har med PC og en liten JBL Ipod spiller og TV2sumo. Så kamp kan sees på PC.

Men Ramsvatn! Jeg er sulten for å sjekke ditt bryggeri utstyr!

pål
 
Pål_M skrev:
Jeg har en Sumo 250w forsterker (Nelson Pass) fra 80 tallet som driver det meste. Men den er dessverre hjemme!!!  :'( :'( :'(
Den driver mine selvbygde 2-veis PA høyttaler med JBL 2226H 15" bass og 2"horndiskant. Noe fantastisk trøkk! Disko og funk for alle penga!!!

Er på jobb i Flekkefjord og kommer til Grimstad på lørdag og jeg henter Morten på Arendal Rutebilstasjonen kl 16.00. Der han spiser "rifla pomfri!"

Har med PC og en liten JBL Ipod spiller og TV2sumo. Så kamp kan sees på PC.

Men Ramsvatn! Jeg er sulten for å sjekke ditt bryggeri utstyr!

pål

Jeg har snakka med Toa på NØ.  Vi kan benytte oss av tråløst nettverk der.  Hvis det er aktuelt kan jeg ta med min prosjektor og lerret bort til NØ, men vil det funke?  Vil vi få lyd?
 
er dere virkelig seriøse med den fotballen? trodde vi skulle ha fokus på hjemmebrygginga...
klarer dere en dag uten, det er jeg sikker på ;)
 
Når jeg ser fotball drikker jeg som oftest øl!

Når jeg drikker øl ser jeg som oftest fotball!!

Fotball og øl eller øl og fotball lar seg ofte kombinere! Det kan være vanskelig når det er mange koner til stede, men ref til første bryggedag så ser jeg ikke dette som noe problem!

Morten er konge på musikk! Og han har med seg sin ipod + phonokabler!

pål

-------------------------------------

brød, øl og underholdning til folket !!!!!!!
 
Jeg er veldig for om det finnes i det minste en liten radio med kampen på, altså. Har jo venta et halvt år på denne kampen.
 
Var ikke meningen å fyre opp til noe enten/eller diskusjon. Bare at vi kanskje kan la hjemmebrygger arrangementet ha pri 1 og fotballen pri 2. Vi er tross alt gjester hos Nøgne Ø. Men hvor lenge holder det på hos Nøgne Ø egentlig? Er det til sistemann slukker og låser...
 
Tilbake
Topp