Jeg trenger et par 50L ølfat. Jeg bor i Skien, men er villig til å kjøre et par timer for å hente.
Haugen 26 Mai 2016 #1 Jeg trenger et par 50L ølfat. Jeg bor i Skien, men er villig til å kjøre et par timer for å hente.
Naxi 28 Mai 2016 #2 Haugen skrev: Jeg trenger et par 50L ølfat. Jeg bor i Skien, men er villig til å kjøre et par timer for å hente. Klikk for å utvide... Kan sikkert ordne noen 30l?
Haugen skrev: Jeg trenger et par 50L ølfat. Jeg bor i Skien, men er villig til å kjøre et par timer for å hente. Klikk for å utvide... Kan sikkert ordne noen 30l?
J Jonnkjetil89 25 Sep 2016 #3 Haugen skrev: Jeg trenger et par 50L ølfat. Jeg bor i Skien, men er villig til å kjøre et par timer for å hente. Klikk for å utvide... Ring med Telemark mikrobryggeri, gamle union.
Haugen skrev: Jeg trenger et par 50L ølfat. Jeg bor i Skien, men er villig til å kjøre et par timer for å hente. Klikk for å utvide... Ring med Telemark mikrobryggeri, gamle union.
Haugen 26 Sep 2016 #4 Jonnkjetil89 skrev: Ring med Telemark mikrobryggeri, gamle union. Klikk for å utvide... Supert. Har de 50L fat?
Jonnkjetil89 skrev: Ring med Telemark mikrobryggeri, gamle union. Klikk for å utvide... Supert. Har de 50L fat?