Jeg bygget et 50 cm høyt bord som jeg synes gir veldig bra høyde for kokeplate + gryte.
MortenSickel Norbrygg-medlem 10 Mar 2023 #21 Jeg bygget et 50 cm høyt bord som jeg synes gir veldig bra høyde for kokeplate + gryte.
Kloakk Norbrygg-medlem 10 Mar 2023 #22 Bruker en 50cm tvbenk fra ikea, høy nok til å tappe ut, lav nok til å vaske
Amarillo Norbrygg-medlem 11 Mar 2023 #23 PetterL skrev: selv Allrounder 60L er null stress. Klikk for å utvide... Men hvordan flytter du en full allrounder? Det er ikke enkelt så jeg må bruke pumpe for å fylle den når den står på plass i gjæringsskapet.
PetterL skrev: selv Allrounder 60L er null stress. Klikk for å utvide... Men hvordan flytter du en full allrounder? Det er ikke enkelt så jeg må bruke pumpe for å fylle den når den står på plass i gjæringsskapet.
Børre Aursnes 11 Mar 2023 #24 Fordelen med 25L batcher er at alt kan løftes. Skal man brygge større blir det fort behov for pumping og/eller taljer o.l.
Fordelen med 25L batcher er at alt kan løftes. Skal man brygge større blir det fort behov for pumping og/eller taljer o.l.
PetterL Norbrygg-medlem 11 Mar 2023 #25 Amarillo skrev: Men hvordan flytter du en full allrounder? Det er ikke enkelt så jeg må bruke pumpe for å fylle den når den står på plass i gjæringsskapet. Klikk for å utvide... Jeg har håntak på halsen på dem og løfter med de. 60L er tung som fy å flytte når den er fylt opp, men det går
Amarillo skrev: Men hvordan flytter du en full allrounder? Det er ikke enkelt så jeg må bruke pumpe for å fylle den når den står på plass i gjæringsskapet. Klikk for å utvide... Jeg har håntak på halsen på dem og løfter med de. 60L er tung som fy å flytte når den er fylt opp, men det går