Hei.
Jeg kan begynne med at jeg er utstyrsnerd.
Jeg er har div egenkomponerte oppsett bak meg, og har en Speidel 20L
Samt en Speidel 50L som jeg eier sammen med en kamerat.
Jeg så en auksjon på Netthandelen med en bryggemaskin.
Og da jeg brenner noen tusenlapper i året på hobby i løpet av et år, tenkte jeg at denne skal prøves.
Og jeg tenkte vel at den ville bli reklamert på som ubrukelig.
Men maskinen den fungerte overraskende bra den.
Jeg trodde at det ville bli et problem at pumpeinntaket og tempføleren satt på hver sin side.
Men den holdt en jevn temperatur hele veien, målt med et sprittermometer i toppen av mesken.
LCD tepmåleren fløy opp og ned pluss minus 0,5 men det tror jeg ikke mesken bryr seg om.
Og den viste en grad C for lite. men det kan vi jo korigere.
Om jeg skal trekke frem noe negativt, må det være at det er tynt gods i maltrør og falsk bunn.
Og den er veldig tett/innebygget i bunnen, Jeg skulle gjerne hatt en pumpe som var lett og demontere og rengjøre. Pga tynt rør og lite demonterbar pumpe, er nok humleposer et must.
Det var ikke noe fastbrent i bunnen som ikke er skrubb fikset lett.
Jeg vet ikke hvordan deletilgangen er på dette produktet.
Så om du ikke bygger om lett til annen pumpe, styring osv selv.
Er vel kjente merker mer og anbefale.
Men brygge vørter gikk greit, så noen reklamasjon mot netthandelen blir det nok ikke.
Jeg kan begynne med at jeg er utstyrsnerd.
Jeg er har div egenkomponerte oppsett bak meg, og har en Speidel 20L
Samt en Speidel 50L som jeg eier sammen med en kamerat.
Jeg så en auksjon på Netthandelen med en bryggemaskin.
Og da jeg brenner noen tusenlapper i året på hobby i løpet av et år, tenkte jeg at denne skal prøves.
Og jeg tenkte vel at den ville bli reklamert på som ubrukelig.
Men maskinen den fungerte overraskende bra den.
Jeg trodde at det ville bli et problem at pumpeinntaket og tempføleren satt på hver sin side.
Men den holdt en jevn temperatur hele veien, målt med et sprittermometer i toppen av mesken.
LCD tepmåleren fløy opp og ned pluss minus 0,5 men det tror jeg ikke mesken bryr seg om.
Og den viste en grad C for lite. men det kan vi jo korigere.
Om jeg skal trekke frem noe negativt, må det være at det er tynt gods i maltrør og falsk bunn.
Og den er veldig tett/innebygget i bunnen, Jeg skulle gjerne hatt en pumpe som var lett og demontere og rengjøre. Pga tynt rør og lite demonterbar pumpe, er nok humleposer et must.
Det var ikke noe fastbrent i bunnen som ikke er skrubb fikset lett.
Jeg vet ikke hvordan deletilgangen er på dette produktet.
Så om du ikke bygger om lett til annen pumpe, styring osv selv.
Er vel kjente merker mer og anbefale.
Men brygge vørter gikk greit, så noen reklamasjon mot netthandelen blir det nok ikke.
Sist redigert: