Biltema avtrekksvifte med 100mm rørtilkoblinger. Lite brukt og ser ut som ny. Kapasiteten er ca. 187m3/t. Har også et 1200mm langt 125mm rør og diverse rørdeler. Selges samlet for kr. 500,-
Svært usikker på om jeg trenger dette... men jeg flytter inn i nytt hus i slutten av året og skal bygge nytt bryggerom. Mulig jeg kan bruke deler av pakka... Bor også på Høybråten, så jeg kan komme innom når det måtte passe. Kan by deg 300,- da usikkerheten er såpass høy...
Vi kan eventuelt la annonsen din ligge en uke og se om andre byr over
Svært usikker på om jeg trenger dette... men jeg flytter inn i nytt hus i slutten av året og skal bygge nytt bryggerom. Mulig jeg kan bruke deler av pakka... Bor også på Høybråten, så jeg kan komme innom når det måtte passe. Kan by deg 300,- da usikkerheten er såpass høy...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.