Bare grønt lys, ingen varme

Hei, min beer brew har hatt pause en tid grunnet flytting. Idag skulle jeg prøvekjøre den før brygging, men får ikke varme. Termostat slår inn og ut, men jeg får bare grønt lys. Jeg byttet bryter for litt siden, og mistenker at dette kan være årsaken. Under lokket under finner jeg en løs ledning. Usikker på om den skal være koblet til en plass. Noen som er kjent med innsiden av BB60? Legger ved bilde. Blå ledning midt på bildet.
14248085_10157326852020648_815608119_o.jpg
 
Har opplevd det samme. Alt lyste riktig vakkert, men det skjedde ikke noe.

Skal ikke skryte på meg noe kompetanse på det der. Men om du ikke finner ut av det, får det være en trøst at det er en grei sak å sende den inn til reparasjon. Du får en lapp fra olbrygging som du klistrer på esken (lurt om du har tatt vare på den).

Så til alle som skaffer seg en BB av noe slag: Ta vare på esken; du kan få bruk for den.
 
Hadde en sak med min BB30 i fjor, plutselig konka termostaten. Det er ikje noe slikt som har skjedd? Den ble kostnadsfritt byttet for meg.
 
Hadde samme problem, bare gi beskjed til olbrygging.no så fikk jeg sendt nytt rele som jeg bytta selv. Null stress.
 
Tilbake
Topp