Veit at 60 liters modellen har unøyaktige liter merkinger. 60 liter merket er mindre enn 60 liter, men eg hugsar ikkje kor mykje det var snakk om. Usikker korleis det er med 30l modellen.
Når jeg leser om forbedringer fra v.2 til 3 så er det en av tingene de trekker frem. Ser en annonse på en v.3 men på bildene er det ikke noe litermål på innsiden, blir usikker om det er v.2 eller v.3.
Når jeg leser om forbedringer fra v.2 til 3 så er det en av tingene de trekker frem. Ser en annonse på en v.3 men på bildene er det ikke noe litermål på innsiden, blir usikker om det er v.2 eller v.3.
Kan bekrefte ØyvinO: Min v3 har ikke liter-merking på innsiden. Har løst det ved å bruke merking på sleiva som mål: Brukte 2 liters øsekar og satte merker på stål-sleiva med fil for hver 2ndre liter oppover. Fungerer perfekt.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.