• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Beer pump tilsalgs/byttes

Ønsker å selge min Beer pump med dryppbrett eller bytte den i corneliusfat, co2 tank eller annet av interresse. Denne ble kjøpt i England for over 10 år siden, men jeg har aldri fått bruk for den. Pumpen virker som den skal uten lekkasjer, men det er et lite hakk oppe i håndtaket rett ved messing kulen. Treet må nok pusses litt, og loddingen i hjørnet på det ene dryppbrettet er gått opp.
Jeg bor på Karmøy og ønsker helst at den blir hentet her, men kan sende den hvis ønskelig.

Gi bud
 

Vedlegg

  • bilde(1).JPG
    59,9 KB · Sett: 429
Du trekker i håndtaket og da suges ølet ut av fatet. Fatet kobles til co2 med lavt trykk slik at tomrommet etter hver halvliter blir erstattet med co2. Den kan også brukes hvis en skal tømme fatet på en kveld  :yes: og en ikke har co2 tilgjengelig.
Jeg mener det er 2 eller 3 pump pr pint.
 
ok Jan Rorer
Eg har CO₂ tank som eg kan butte med deg, men eg er ikkje helt med på hvilke fat du kan bruke på denne pumpen og hvordan koblingen mellom fat og pumpe er.
 
SigmundB skrev:
ok Jan Rorer
Eg har CO₂ tank som eg kan butte med deg, men eg er ikkje helt med på hvilke fat du kan bruke på denne pumpen og hvordan koblingen mellom fat og pumpe er.

Du kan bruke cornelius fat :))
 
SigmundB skrev:
Kan du sette denne på eit Cornelius fat  ? er de de du sier   :)

Snur film

http://m.youtube.com/#/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DrnqvDLxwk3w&v=rnqvDLxwk3w&gl=US
 
Eg kan bytte med deg. Eg har en ekstra 5 kg CO2 tank som du kan få i butte , tanken er full.
Eg bor ikkje så langt fra karmøy, så eg kan kjøre til deg.
 
Tilbake
Topp