Bjarte H skrev:Beergun er et godt verktøy, men dersom du bare skal tappe deg en sixpack for å ta med til noen venner er det like greit å tre en slange opp i tappekranen / picknic tapen og fylle direkte på flasken. Hvis ølet skal stå en stund på flaske derimot, da er CO₂-spylingen du gjør med beergun før tapping viktig for å unngå oksidering.
DagErik skrev:Jeg har en ubrukt Beergun. Hva ville du gi for den.
Åsmund_ skrev:Hei, ser at jeg må kjøpe meg et CO₂ uttak med 2 manometer og da vil jeg slite med å retferdiggjøre kostnaden for dette. Dette får komme etter speidel og alle de andre must have tingene.
Så Ingemarh ta gjerne over denne tråden og handelen
Bjarte H skrev:Du trenger ikke regulator med to manometer, men du trenger en splitter (type plastik 5 kr?) slik at du kan ha gass på beergun og fatet samtidig
Åsmund_ skrev:Bjarte H skrev:Du trenger ikke regulator med to manometer, men du trenger en splitter (type plastik 5 kr?) slik at du kan ha gass på beergun og fatet samtidig
Hm ser den, det vil bli litt gris i rør da trykket i fat vil ønske å redusere når en åpner CO₂ på beergun. Legger det uansett på is en stund.
DagErik skrev:Det er spliter montert på den...
DagErik skrev:800,-